Bestaande .nl website vervangen door website maker Magix?

Voormalige gebruiker schreef op 03.03.2010 om 22:22 uur
Heb een bestaande zakelijke .nl website (in CMS, kan dat?) Staat bij een provider, maar ik vindt deze erg lastig te beheren (is door iemand anders gemaakt maar moet en wil 'm nu zelf beheren). Is het een optie om deze website in een Magix programma te maken en welke zou dat dan moeten zijn? Levert dat een verbetering op en is het dan makkelijker te beheren? Kan ik dan wel bij dezelfde provider blijven of ook beter naar Magix overstappen? Website komt nu hoog in de zoekmachines naar boven. Kan dat wel zo blijven? Website bestaat uit diverse pagina's, in 4 talen, gastenboek, contactformulier, downloadpagina, fotoalbum. Kan bestaande website dan eenvoudig worden vervangen door een nieuwe? Site moet online te beheren zijn, dus pc-onafhankelijk. Als de Magix software op flash gebaseerd is, kan het dan zo zijn dat de huidige provider dit niet ondersteunt? Wie kan mij helpen, ben ten einde raad en weet niet welke kant ik op moet.

Reacties

patrick0 schreef op 04.05.2010 om 21:07 uur
een beetje laat maar misschien heb je er nog wat aan.
Voordat je overstapt moet je goed kijken wat je wilt en of het kan.
Ik wilde veel maar het kon niet  als je dus besteld moet je goed de doorzichtige letters onderaan de pagina goed doornemen.
Lees ook mijn vraag die ik gesteld had.

een goede optie is goede software te kopen om een website te maken en die bij een provider te laten hosten effe googlen op het onderwerp.


p.s gebruik niet veel flash dat maakt je site trager met laden dus kunnen je klanten weg gaan als het te lang duurt