Beheer van de arranger in de Storyboardmodus

Cahier schreef op 07.04.2022 om 16:47 uur

In mijn nieuwe PhotostorydeLuxe 2022 staat in de Arranger een marker met onderaan een rode streep naar links of naar rechts. Er staat ook een oranje streepje op die horizontale lijn. Wat doen die horizontale rode lijn en dat oranje streepje daar? Ik kan het (nog) niet beïnvloeden. De horizontale streep wordt door de verticale marker meegesleept en verandert dan van lengte.

Reacties

mi-bo schreef op 07.04.2022 om 18:07 uur

@Cahier

Beste Cahier.

Hoe het precies te noemen is , juiste benaming heb ik niet.

Maar het is te gebruiken om te monteren.

voorbeeld 2 foto's staan in storyboardmodus

bij einde van eerste foto zal de rode lijn stoppen bij kleine opening

als ik er muziek onder zet kan op juiste moment gestopt worden

als ik de afspeelmaker verschuif gaat rode lijn mee, als ik hier een stukje muziek onder wil zetten dan kan ik het op juiste manier stoppen

hier ziet U

maak de muziek langer zal de rode lijn ook lange mee gaan

ik gebruik het als montage techniek

Vriendelijke groet

Michael (FM )

Bol schreef op 08.04.2022 om 23:10 uur

Hallo @Cahier,

Wat nu precies de functie is van de rode lijn onder de afspeelmarker in de arranger van de Storyboardmodus kan ik u als moderator niet zeggen. Zelf werk ik in de tijdlijnmodus. In de handleiding heb ik hierover ook niets kunnen vinden.

Mijn advies, stuur een mailtje naar: support​​​​​@magix.net en vraag aan hen om de juiste omschrijving c.q. functie van de rode lijn.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Cahier schreef op 11.04.2022 om 17:06 uur

Hallo Michael en Rob,

Dank voor de reacties. Ik weet nu wat meer en ik denk dat ik de rode lijn voortaan maar negeer. Ik zie geen toegevoegde waarde. De oranje streep of streepjes blijven raadselachtig.

Met vriendelijke groet,

Cahier

Bol schreef op 11.04.2022 om 17:29 uur

Hallo @Cahier,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Persoonlijk, ben ik het met u eens, dat het rode/oranje lijntje geen echte toegevoegde waarde hebt. Ik heb een mailtje gestuurd naar Magix Duitsland of zij mij een goede beschrijving kunnen geven wat de functie van de rode/oranje lijn exact inhoud. Zodra ik hierop een antwoord terug krijgt, zal ik dit op het forum zetten.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties.

Laatst gewijzigd door Bol op 11.04.2022, 18:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.04.2022 om 17:43 uur

@Cahier

Best Cohier.

Dank voor Uw Feedback.

Zoals op 07.04.2022 om 18.07 uur is omschreven, als in storyboardmodus wordt gewerkt, is dit een montage mogelijkheid voor de MAGIX gebruikers die gewend zo te werken.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 13.04.2022 om 18:00 uur

@Cahier

Hallo Cohier,

Hierbij het antwoord van Magix Support wat de functie is van de horizontale rode lijn.

Vertaald

Beste Rob,

Dank je voor je bericht.

De rode lijn geeft de positie van je afspeel marker aan in relatie tot de lengte van je hele project. Dus als je een project hebt met een lengte van twee minuten, moet de onderste rode lijn precies in het midden van de tijdlijn staan. wanneer de tijd de één-minuut markering bereikt. Zodra het project klaar is, zal het het einde van de tijdlijn bereikt hebben. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Met vriendelijk groet,

Rob (FM)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.04.2022, 18:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.04.2022 om 18:22 uur

Hallo Cahier,

U had ook nog een vraag gesteld over het oranjestreepje onder de foto's. Het oranjestreepje geeft aan welke foto d.m.v. een vinkje is geactiveerd. Blauw streepje geeft aan dat deze niet aangevinkt is. (zie afbeelding)

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 14.04.2022 om 13:24 uur

@Cahier

Beste Cahier.

hieronder een link, hoe te monteren is via Storyboardmodus in MFS 2022

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7528566/

Vriendelijke groet

Michael

Cahier schreef op 14.04.2022 om 13:58 uur

Beste Michael,

Dat was een duidelijk instructiefilmpje. Nu snap ik dat gereedschap.

Hartelijk dank.

Cahier