beeldscherm opname stoppen en opslaan

haybeurskens schreef op 04.05.2023 om 10:53 uur

windows 11; Lenovo laptop gameversie; wil youtube filmpje opnemen; het pop-up schermpje verdwijnt bij het klikken op de opnameknop; ik weet niet hoe ik de opname moet stoppen; "r" drukken werkt niet; magix blijft op de achtergrond actief maar ik kan er niet naar terug keren. Wat doe ik niet goed? Wat zijn de beste instellingen in het opnamevenster van Magix? Kun je mij aub antwoorden zodat ik dat als 76-jarige begrijoen kan? Alvast bedankt!

 

Reacties

Bol schreef op 04.05.2023 om 11:50 uur

@haybeurskens

Hallo Hay,

.....het pop-up schermpje verdwijnt bij het klikken op de opnameknop; ik weet niet hoe ik de opname moet stoppen....

Ik heb Windows 11 om verschillende redenen nog niet op mijn computer geïnstalleerd. Microsoft ondersteund Windows 10 tot 25 oktober 2025

Wanneer u op de opnameknop klikt, dan verdwijnt het pop-up schermpje en wordt dan weergeven rechtsonder op de taakbalk of onder de verborgen Items.

U kunt het ook op het beeldscherm zichtbaar houden door een vinkje te zetten bij:

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op 04-05-2023 om 12:33uur

Zelf download ik een YouTube filmpje met: Youtube Downloader HD

Laatst gewijzigd door Bol op 04.05.2023, 12:50, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-