Beelden worden niet opgeslagen in het gecreëerde Magix bestand

JB-vanDijken schreef op 26.05.2022 om 14:56 uur

Bij het kiezen van de knop "video naar computer overdragen" komt de melding "Deze opnamemap gecomprimeerde wordt niet aanbevolen voor opname" . Als ik doorga zie ik wel de beelden op mijn computerscherm. De beelden worden echter niet opgeslagen in het gecreëerde Magix bestand; het bestand blijft leeg. Wat doe ik fout?

 

 

Reacties

Bol schreef op 26.05.2022 om 23:57 uur

Hallo @JB-vanDijken

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Persoonlijk kan ik het niet uitproberen, omdat ik Red U Video niet meer gebruikt, maar zie eens deze link: Melding: "Gecomprimeerde opnamedirectory niet aanbevolen"

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.05.2022 om 11:07 uur

@JB-vanDijken

Welkom JB als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

U doet niets fout/verkeerd, MAGIX Video Easy kan het project niet aan/importeren.

Project importeren in bv MVDL en U kunt verder gaan met Uw hobby.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 27.05.2022 om 11:43 uur

Hallo @JB-vanDijken,

Als ik u goed heb begrepen, is dit uw probleem: "Als ik op de rode knop Video naar computer overdragen klikt, dan krijg ik de melding krijgt: "Deze opnamemap gecomprimeerde wordt niet aanbevolen voor opname".  Voor zover ik het kan beoordelen, hebt dit niets met met het im- en / of exporteren van een Video Easy X project te maken. U wilt volgens mij een bandje met RUV overzetten naar uw PC met Video Easy X. Wanneer u zoals Magix Support aangeeft, het vinkje weghaalt bij Inhoud comprimeren... dan moet het goed komen.

U doet zo:

  • klik met de rechtermuisknop op de door u gevonden map
  • klik op: Eigenschappen
  • klik op: tabblad Algemeen / Geavanceerd
  • haal het vinkje weg bij Inhoud comprimeren om......
  • klik op OK
  • klik op Toepassen / OK

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 27.05.2022, 12:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.05.2022 om 12:44 uur

Hallo @JB-vanDijken,

Een aanvulling op mijn bovenstaand gegeven antwoord.

Ik deze link: Melding: "Gecomprimeerde opnamedirectory niet aanbevolen" is een voorbeeld gebruikt uit één Video Deluxe versies

Als u in Video Easy op de "Y' toets klikt, dan ziet het er ongeveer zo uit, dit kan per Video Easy versie er net iets anders uitzien.

Als u een eigen map hebt aangemaakt, dat moet u daar naar toegaan. Succes met oplossen van uw probleem.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.05.2022, 12:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-