Reacties

Bol schreef op 09.05.2023 om 16:17 uur

@Frank-Lems

Hallo Frank,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Om u een goed antwoord te kunnen geven, zou ik graag van u vernemen welke Red Uw Video versie u gebruikt? Wat was het Windows besturingssysteem van uw oude PC en wat is het Windows besturingssysteem van uw Laptop.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 09.05.2023, 17:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Frank-Lems schreef op 11.05.2023 om 09:24 uur

Beste Rob,

Mijn oorspronkelijke versie is 7 (staat op de doos). De DVD-rom heb ik niet gebruikt. Mijn oude desktop draaide op Windows 7 die indertijd geupdated is naar windows 10. Mijn laptop is windows 10. De software op mijn laptop heb ik afgelopen dinsdag gedownload. Weet jij zo voldoende?

Bol schreef op 13.05.2023 om 14:10 uur

@Frank-Lems

Hallo Frank,

Sorry voor de verlate reactie.

Red Uw Video's 7 (2013) is reeds 10 jaar oud. Hebt u de juiste drivers voor Red Uw Video 7 geïnstalleerd? Zie hiervoor deze link: Installatieprocedure - MAGIX Video-converter

Zelf heb ik de gloed nieuwe Video's Saver! 2023. Hiervoor hoeft u geen geen drivers te installeren. Deze versie is een plug-in versie. Zie eens deze linken:

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-