Beeld speelt zich automatisch sneller af en herhaalt zich op het eind

Arthur-Bel schreef op 15.07.2018 om 11:57 uur

Beste lezer,

 

ik heb een Nikkei extreme X6 action cam die ik heb gebruikt om filmpjes van de vakantie te maken. Nu wil ik met Magix video Easy (versie 6.0.0.47) een film van de vakantie maken.

Ik importeer de beelden van de Nikkei op de computer en zet ze vanaf de computer in Magix Video Easy. Als ik de clips achter elkaar wil afspelen spelen de clips automatisch sneller af dan ik ze heb opgenomen en op het einde van de clips begint het beeld zich te herhalen. Het beeld spring dus iets terug en speelt dat opnieuw af. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Aanvullende informatie computer:

Besturing: Windows 10

Processor: 3.10 GHz

RAM 4 GB

Clips worden opgeslagen op de computer in een .mp4 bestand.

Reacties

mi-bo schreef op 15.07.2018 om 14:20 uur

Arthur.

Ik ken Uw type camera niet.

Gebeurd het opnemen wel via pal systeem.

Mvg

Michael

 

Arthur-Bel schreef op 15.07.2018 om 14:41 uur

Beste Michael,

zover ik het kan beoordelen wel. Op de action cam kan ik niks instellen m.b.t.. pal.

 

Overigens ben ik er inmiddels wel achter dat het herhalen van beelden en het sneller afspelen alleen bij clips van de nikkei is. Met clips van beelden van mijn telefoon of andere action cams heb ik het probleem niet.

mi-bo schreef op 15.07.2018 om 15:15 uur

Beste Arthur.

Dat is dan heel vreemd.

Misschien toch een ander systeem.

Mvg

Michael.

 

mi-bo schreef op 15.07.2018 om 15:37 uur

Beste Arthur.

Misschien een optie installeer MAGIX Fastcut Free een programma speciaal gemaakt voor De Pro Cam.

En misschien werkt het wel,ik hoor hier zeer veel goede resultaten over.

Mvg

Michael.

Bol schreef op 15.07.2018 om 15:54 uur

Hallo Arthur,

Dit is een zeer vreemd verhaal. Zelf heb ik dit nog nooit gezien of meegemaakt. Wat ik wel weet, is dat mp4 bestanden in alle Magix videoprogramma's normaal moeten kunnen afspelen.

Een vraagje, als je deze clips afspeelt in bv. Windows Media Player of VLC mediaplayer, spelen de clips dan wel op de normale snelheid af?

Ik verneem wel van je,

Groet,

Rob

 

Laatst gewijzigd door Bol op 15.07.2018, 15:57, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arthur-Bel schreef op 15.07.2018 om 20:30 uur

Beste Rob en Michael,

 

bedankt voor het meedenken.

Ik heb inmiddels MAGIX Fastcut Free gedownload en ook daar heb ik hetzelfde probleem.

De beelden spelen in windows media player en VLC player af op de snelheid waarmee ik het heb opgenomen en de beelden herhalen zich niet op het einde.

 

Groeten Arthur

mi-bo schreef op 16.07.2018 om 23:13 uur

Arthur.

U schrijft over versie ( versie 6.0.0.47 ) heeft U al gekeken via help online actualiseren of er geen download update is.

de laatste download update is ( versie 6.0.2.134 )

heeft U deze optie ook al geprobeerd, niet eerst op de Pc zetten maar direct importeren

Mvg

Michael