Beeld hapert

tinegerrit schreef op 03.10.2021 om 11:40 uur

Beste

Ik werk met Video Deluxe Premium 19.0.1.31 (RDP3). Sinds kort hapert het beeld wanneer ik een video wil opnemen. Ik werk met Terratec Grabby als video en audio stuurprogramma. Ik heb al alle suggesties die ik vond bij de support (videodeluxe.ini verwijder, compatibele modus,...) al geprobeerd. Niets werkt.

Kan iemand me verder helpen?

Videokaart = Graphics 620

Reacties

mi-bo schreef op 03.10.2021 om 12:19 uur

@tinegerrit

Beste Tinegerrit,

Vermoedelijk gaat Uw vraag over digitaliseren van analoge beelden, van een analoge videorecorder/camera naar de Pc onder MVDL.

Daar Terratec Grabby geen MAGIX product is kunt U het beste eens naar terratec.com gaan om te kijken of daar een oplossing staat omschreven.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

tinegerrit schreef op 11.10.2021 om 16:45 uur

Neen, we gebruiken het om beelden op te nemen uit DVD's. Kunnen we dit op een andere doen?

Kees-Haremaker schreef op 16.10.2021 om 10:55 uur

Hallo tinegerrit,
Ja je kan een bestaande DVD met opnamen kan je heel makkelijk inladen, door de DVD in jou PC player te doen en dan binnen MVDL gaan naar het tabblad Import en dan in de lijst kijken waar de DVD zich bevind en dan de regel VIDEO_TS klikken en dan zie je een aantal VTS bestanden dit zijn .vob bestanden deze kan je gewoon in de arranger binnen slepen zie het plaatje.

Succes
Mvg Kees

Bol schreef op 16.10.2021 om 11:14 uur

@tinegerrit

Hallo Tine,

Een aanvulling op een correct gegeven antwoord van @Kees-Haremaker (Kees)

Als u op de streepjes rechtsboven klik en een vinkje zet bij DVD-mediaweergave, dan kunt de films zo op de tijdlijn importeren.

Fijn weekend, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-