beeld en geluid lopen niet synchroon na bewerking

Koenferket schreef op 09.01.2018 om 13:14 uur

Beste,

 

De bestanden van mijn videocamera/fototoestel zijn in MP4. Ik had dit probleem al eens eerder en toen deed ik een tussenstap (eerst alles omzetten naar MPEG) Maar na een update van video easy kan ik het niet meer omzetten naar MPEG (ik heb die keuze niet meer binnen magix video easy) en heb ik dus weer hetzelfde asynchrone beeld. Ik kan enkel kiezen tussen 4 kwaliteitsnormen (dvd, hd, full hd en uhd).

Ik werk met Windows 10, ik heb geen idee welke versie ik heb van video easy, wegens online gekocht en echt geen kenner.

Alvast bedankt voor een snel antwoord.

 

Reacties

mi-bo schreef op 09.01.2018 om 14:50 uur

Koenferket,

U schrijft niet welke versie van MAGIX video Easy U gebruikt,met versie 6 is het wel mogelijk.

Groeten

Michael

Koenferket schreef op 09.01.2018 om 14:53 uur

Het zou om de versie 6HD gaan als ik in de eigenschappen kijk.

 

mi-bo schreef op 09.01.2018 om 14:59 uur

Koenferket,

Dan als alles via hulp online activeren is geïnstalleerd, moet U mp4 kunnen importeren.

zie versie 6.0.2.132

 

mp4 en mpeg2 voor film voltooien.

groeten

Michael

 

wijziging i.v.m meer info

Bol schreef op 09.01.2018 om 16:32 uur

Hallo Koen,

Ik heb MAGIX video Easy 6.0 niet meer op mijn PC staan, maar ik weet me nog te herinneren, dat je dit kon oplossen door de frametables opnieuw aan te aanmaken. In mijn afbeeldingenarchief vond ik nog deze afbeelding uit MVY 6. Ga op de clip staan en klik dan op de rechtermuisknop.

Ook zou kunnen kijken naar de optie Geluid/beeld-verloop instellen.

Succes,

Bol

1x gewijzigd i.v.m. verbeterd antwoord

Laatst gewijzigd door Bol op 09.01.2018, 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-