Reacties

mi-bo schreef op 27.08.2022 om 08:55 uur

@Frieda-vandenBerghe

Welkom Frieda als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Eerste Pagina moet index zijn.

Backup maken, kan via bestand, opslaan in/als in een daarvoor van te voren gemaakte map.

Sc6

Michael

Frieda-vandenBerghe schreef op 27.08.2022 om 12:48 uur

dat heb ik gedaan hoor. Zelf werk ik momenteel in 19, en de jaren daarvoor kon het ook invroegere versies,zoals nu die van mijn vriendin in 9/ maar mss weet u ook raad. bij de 19premium zie ik niet meer, wat nog wel in 11premium was, iets om slide met foto's te maken.

mi-bo schreef op 27.08.2022 om 13:03 uur

@Frieda-vandenBerghe

Kijk eens in deze map hier staan veel tips, ook hoe slideshow te maken is

http://mi-bo.magix.net/album/#albums-3316183

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 27.08.2022 om 13:27 uur

@Frieda-vandenBerghe

Nog een aanvulling op gegeven antwoord, wat is MWD 9 is gemaakt, kan niet via upload gebruikt worden in MWD 19.(MWD 9 moest met ander programma gepubliceerd worden, MWD 19 rechtstreeks van af de Pc via publiceren)

Wel is het mogelijk op 2 verschillende Pc MWD q9 te installeren, maar wel via 1 account en samen te gebruiken, wordt veel gedaan via verenigingen.

Sc6

Michael

Frieda-vandenBerghe schreef op 27.08.2022 om 23:49 uur

deze slide zag en kende ik ook, en kon ze dan ook gebruiken, t/m MWD11. tussenstappen heb ik overgeslagen, dus nu heb ik MWD 19 en deze slide shows zijn niet meer te vinden. Vind dit erg, denk gewoon de MWD11 terug te gaan gebruiken, geld uitgegeven voor niets.

heb ook slide shows kunnen maken met xara slidesshow, Deze kan ik nog zien in versie 19.

Bol schreef op 28.08.2022 om 00:21 uur

@Frieda-vandenBerghe

Hallo Frieda,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

 ....nu heb ik MWD 19 en deze slide shows zijn niet meer te vinden....

Het zou zonde zijn om terug te keren naar MWD11. Zelf heb ik geen affiniteit met websites bouwen. Het zou zeker mogelijk moeten zijn om in MWD19 slideshows te kunnen maken. U kunt het beste een mailtje sturen naar Magix Support - infoservice@magix.net en daar uw vragen uitgebreid neer te leggen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 28.08.2022, 00:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Frieda-vandenBerghe schreef op 28.08.2022 om 00:52 uur

bedankt,Mi-bo, heb het door uw link gevonden. maar de pagine +online ging niet open, terug geinstaleerd en ja, vond de bronnen afbeeldingen. nu ben ik eruit (en gelukkig)

mi-bo schreef op 28.08.2022 om 07:19 uur

@Frieda-vandenBerghe

Frieda dit is een positieve reactie.

Veel plezier met het doorontwikkelen van Uw Website.

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 28.08.2022 om 07:59 uur

@Frieda-vandenBerghe

Frieda,

nog een kleine aanvulling,

De laatste nieuwe versie:

MAGIX Web Designer Premium 19.0.0.64291 M DL x64 May  3 2022

Ik zie dat mijn eerder gegeven link niet goed was,

hier is wel slideshow maken te zien,

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7524526/

via

http://www.mi-bo.magix.net/album/

dan Webdesigner staan veel tips

vergeet niet via Hulp Download installer te installeren

en Via hulp is dit te vinden kost wel € 29,99 maar kunnen mooie teksten mee worden gemaakt

Sc6

Michael

2 xWijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 28.08.2022 om 11:50 uur

@Frieda-vandenBerghe

Hallo Frieda.

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, nadat u MWD 19 nog eens opnieuw geïnstalleerd te hebben, u de bronnen met de afbeelding nu wel hebt kunnen vinden. Ik wens u succes met het opnieuw opzetten van uw website.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 28.08.2022, 12:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-