Reacties

mi-bo schreef op 30.06.2020 om 11:34 uur

@emu

Beste Emu,

Activeer wat U wilt verwijderen,met links muis, dan met recht muis gaat een scherm open met een optie verwijderen, en dan is die gekozen back-up verwijderd.

M.vr.gr

Michael

emu schreef op 25.07.2020 om 14:13 uur

Goede middag,

Ik heb dit geprobeerd en krijg als ik met de linkse en dan met de rechtse dan krijg ik een schermpje met opslaan als, websitevarianten, bekijk variant, verwerpen, sluiten alle en allen verwerpen. Spijtig genoeg heb ik al van alles geprobeerd maar zonder reactie. Ik heb enkele dat de gegevens reeds verwijderd zijn maar de link via open recent staat er nog steeds. Hoe moet ik deze verwijderen.

mi-bo schreef op 26.07.2020 om 12:36 uur

@emu

Beste Emu.

U kunt niet alles verwijderen wat in "open recent" .

Als U alles verwijderd verwijder U ook wat nog in gebruik is en is dit niet meer op te roepen.

Optie "open recent" is ook niet te verwijderen dit zit in het programma MWD

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 26.07.2020 om 22:30 uur

Hallo Emu,

Als forumlid / moderator heb ik uw topic aandachtig gelezen en uw vraagstelling voorgelegd aan een van mij bevriende kennissen. Deze weet veel van Magix Web Designer. Hij gaf voor uw probleem de volgende oplossing:

Het submenu "Recent geopend" kan eenvoudig worden teruggebracht tot een enkele vermelding (standaard is dit 20 vermeldingen). In de (PDF) handleiding op pagina 507 vindt u de info:

Recente bestanden

In het menu Bestand ziet u de bestanden die u het meest recent heeft geladen of opgeslagen in het submenu ‘Recent geopend’. Via deze lijst kunt u bestanden snel opnieuw laden. Met deze optie kunt u het aantal bestanden dat wordt opgenoemd wijzigen (tussen de 1 en 20 bestanden).

Als u alle vermeldingen wilt verwijderen, kunt u dit doen via het Windows-register.
Hiervoor moet de registersleutel: HKEY_USERS\S-1-5-21-3385405568-3646619109-1706898798-1001\Software\Xara\MagixWebDesignerPremium x64\17\Options\Recent File List worden geopend. De daar zichtbare bestandsvermeldingen kunnen dan handmatig worden verwijderd.

De lijst wordt bij elke start van een WD-programma opnieuw aangemaakt. Het is dus beter om de instelling in het optiemenu te beperken tot één lijstvermelding.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-