Audio én Video problematiek

Nicolavanbemmel1NL schreef op 27.04.2023 om 16:55 uur

Beste Magix gebruikers

Ik ervaar diverse problematiek omtrent het gebruik van Magix Video Deluxe, ik zal ze in een lijstje opsommen:

  • Audioproblematiek: Een video raakt corrupt en krijgt een error. Hierdoor krijg ik last van storingen en ruis. Mijn vraag aan U luidt: Hoe los ik dit op???
  • Hier een korte video van wat er precies gebeurt.
  • Videoproblematiek: Als ik een tekst invoeg, dan kan ik niet de snelheid en de maximale hoogte bepalen. Mijn vraag hierover luidt: Hoe kan ik beide problematiek oplossen??? Mocht ik later méér problematiek oplopen, dan zal ik mijn bijdrage wijzigen. Voor nu wil ik dit even weten.

Hoogachtend

Dhr. van Bemmel (Nicola)

Reacties

Bol schreef op 27.04.2023 om 19:21 uur

@Nicolavanbemmel1NL

Hallo Nicola,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Uw audioproblematiek kan veroorzaakt worden, doordat de audiodrivers corrupt zijn. Verwijder en installeer deze eens geheel opnieuw.

Ik ben ervan uitgegaan, dat het bij u om de Realtek(R) audiodiver gaat.

Doe het volgende:

  • ga naar Apparaatbeheer
  • klik op besturing voor geluid, video en spelletjes
  • klik op Realtek(R) audio
  • zet een vinkje bij De stuurprogramma's voor dit apparaat verwijderen
  • klik op Installatie ongedaan maken
  • start uw Laptop opnieuw op
  • nu wordt de audiodriver opnieuw geïnstalleerd.
  • probeer het opnieuw.

Om een goed antwoord te kunnen geven op uw videoproblematiek, kunt u aangeven met welke Magix Video Deluxe versie u werkt.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

PS. Wanneer u op een later tijdstip een ander probleem krijgt, dan moet u deze niet in deze bijdrage (topic) wijzigen, maar een nieuwe eigenbijdrage (topic) aanmaken.

Laatst gewijzigd door Bol op 27.04.2023, 20:11, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 27.04.2023 om 22:08 uur

Hallo Nicole, ik zie dat u in de storybord mode zit, zet hem in de tijdlijn mode dan kunt u zien hoe het met het audio gesteld is
Mvg Kees

Nicolavanbemmel1NL schreef op 28.04.2023 om 21:43 uur

Beste Rob

Mijn Video Deluxe versie is versienummer: 20.0.1.80 (UDP3). Ik hoop dat U voldoende weet, zo niet??? Schroom dan niet om al uw vragen te stellen. Ik sta klaar om ze beantwoorden.

Hoogachtend

Dhr. van Bemmel (Nicola)

Bol schreef op 29.04.2023 om 17:21 uur

@Nicolavanbemmel1NL

Hallo Nicola,

Ik heb videoproblematiek geprobeerd in een filmpje samen te vatten. Mocht u nog vragen hebben, dan verneem ik het wel van u.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nicolavanbemmel1NL schreef op 29.04.2023 om 17:50 uur

Beste Rob óf andere Magix gebruikers

Ik zal heus niet twijfelen aan uw kwaliteiten van uw samenvatting, maar wat ik nog steeds onduidelijk vindt, is hoe je de maximale hoogte van een tekst bepaald en de snelheid van een tekst. Ik hoop ontzettend dat U zich niet beledigd voelt of wat dan ook.

Hoogachtend

Dhr. van Bemmel (Nicola)

PS: Mocht U nog vragen hebben, Schroom dan niet om al uw vragen te stellen, ik sta klaar om ze te beantwoorden.

Bol schreef op 29.04.2023 om 18:39 uur

@Nicolavanbemmel1NL

Hallo Nicola,

Als gepensioneerde forumlid / moderator voel ik mij zeker niet beledigd. Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen met zijn of haar problemen. Maar dit forum staat wel geheel los van Magix Support Duitsland. Als u er met ons niet uitkomt, dat kunt u altijd nog uw vraag neerleggen bij Magix Support. Stuur dan een mailtje naar infoservice@magix.net

In een persoonlijk bericht hebt u aan mij laten weten, dat uw audioproblematiek is opgelost. Dit gezegd hebbend, zal ik u nogmaals proberen een antwoord te geven op uw videoproblematiek.

Hoogte van tekst

  •  U bepaalt d.m.v. de schuif zelf wat de maximale hoogte van uw tekst is/wordt. Zie afbeelding.

Snelheid van tekst

  • De snelheid wordt bepaald door de lengte van uw tekst in secondes.
  • Hoe groter het getal in secondes hoe langzamer
  • Hoe kleiner het getal in secondes hoe sneller.

Mocht u nog op- of aanmerkingen hebben, dan verneem ik dat graag van u.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.04.2023, 19:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-