assistent gebruiken om lege gedeelten te zoeken en verwijderen

Willem-Schalleij schreef op 26.06.2019 om 14:59 uur

Ik gebruik Photostory Deluxe 2019. Ik heb een bestand gemaakt en dit bevat lege gedeelten. Hoe gebruik ik de assistent om deze op te zoeken en te wissen? Als ik de aanwijzing in het programma volg zie ik de optie: lege gedeelten zoeken niet. Ik gebruik Windows 10.

Reacties

mi-bo schreef op 26.06.2019 om 16:01 uur

@Willem-Schalleij

Beste Willem,

U heeft een project met open stukken op de tijdlijn staan, ga naar de eerst overgang zet dit tegen elkaar, klik op A/B linkermuis optie zie print

Sc6

Michael

Willem-Schalleij schreef op 26.06.2019 om 16:40 uur

Dat is het 'm nu juist. De tijdlijn klopt, de storyboardmodus niet. Hier zitten de lege gedeeltes en ik krijg deze niet verwijderd.

mi-bo schreef op 26.06.2019 om 16:56 uur

@Willem-Schalleij

Beste Willem,

dank voor Uw feedback.

in vergelijking met ouder MFS programma's is dit correct, als dan via A/B ( storyboard modus )was geklit zag men dat het tegen elkaar stond nu niet meer zie de volgende print

als U hier op alle gaten sluiten klikt ziet U geen verschil,

maar als U weer naar de tijdlijn modus gaat wel

Sc6

Michael

Bol schreef op 26.06.2019 om 18:12 uur

Hallo Willem,

Wanneer er op de tijdlijn lege gedeelte zijn, kan je deze het beste opzoeken met: "Bewerken / Lege gedeelte zoeken / Naar het volgende lege gedeelte of naar het vorige gedeelte (sneltoetsen Shft+5 of Shift+4)

Wanneer je overschakelt naar "Storyboardmodus" zie je geen lege gedeeltes, maar die kunnen er wel zijn. Om deze lege gedeeltes te kunnen traceren kan je het beste overschakelen naar de tijdlijn.

Op storyboard kan je het wel aan de plaats van de afspeelmarker zien, waar er lege gedeeltes zijn. De afpeelmarker verspringt dan naar de lege gedeelte. Als je dan overschakelt naar de tijdlijn, dan staat de afspeelmarker op de lege gedeelte

Succes,

Rob

5x gewijzigd i.v.m. met meer informatie. taalfouten en toevoeging van afbeeldingen

Laatst gewijzigd door Bol op 26.06.2019, 18:36, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Willem-Schalleij schreef op 26.06.2019 om 18:51 uur

Dat is al gelukt. Alleen het lege gedeelte verwijderen, zodat alles op elkaar aansluit, hoe doe ik dat?

mi-bo schreef op 26.06.2019 om 19:02 uur

@Willem-Schalleij

Beste Willem,

ga dan naar storyboardmodus en klik het hier aan, via de tijdlijn modus is het niet mogelijk

hier een kleine compilatie van het veelzijdige MAGIX programma

Sc6

Michael

wijziging aangebracht i.v.m. extra filmbeelden

mi-bo schreef op 26.06.2019 om 22:00 uur

@Willem-Schalleij

Beste Willem,

goed bericht te lezen dat Uw probleem is opgelost.

Veel montage plezier met MFS Deluxe 2019

Sc6

Michael