Reacties

mi-bo schreef op 19.10.2020 om 16:57 uur

@Klaas-Meijer

Beste Klaas,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Laat ik een begin maken van een discussie.

U heeft met Sound Force een muziek compilatie gemaakt en dit op een Cd gebrandt.

Als U de Cd afspeel hoort U af en toe 3 seconden geen geluid is dit niet de overgang tussen de melodieën.

Is het probleem niet te zoeken in de manier van branden,of van de cd/dvd speler.

sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Klaas-Meijer schreef op 19.10.2020 om 23:08 uur

Volgens mij snap je het niet. Ik heb in Sound Force nummers op genomen en wanneer ik ze daar afdraai, mis ik bepaalde stukjes. Speel ik het dan terug, dan hoor ik deze wel weer en wat verder mis ik weer een stukje, soms 1 sec, soms 3 sec. Op de studio staat het goed, ip op sound force ook, maar hij speel het niet altijd af. het lijkt wel of het op een bepaald moment niet gezien wordt, en even later wel weer, wanneer in dat stukje terug spoel. Dus niets met overgangen op een CD want het staat niet op een CD, het staat op Sound Force en zo brand Sound Force het dan ook op CD

mi-bo schreef op 19.10.2020 om 23:45 uur

@Klaas-Meijer

Beste Klaas.

U schrijft zelf over afspelen van een opgenomen Cd,daar heb ik op gereageerd.

Wat moet ik dan niet snappen, sorry

M.vr.gr

Michael

 

Klaas-Meijer schreef op 20.10.2020 om 15:02 uur

Sorry dat ik zo reageer, maar ik koop een programma, wat ik nog niet veel heb gebruikt en nu ik het intensief ga gebruiken, doet het programma niet wat het moet doen. Dan stel je deze vraag aan Magix en kom ik in een forum. Hier heb ik niets aan. Niet lelijk naar U toe, U doet denk ik ook uw best. Dit is ws een Bug. Ik ga hem opnieuw installeren en zie wel. Anders gooi ik hem weg Wat niet werkt, werkt niet en wanneer Magix er niets mee doet. dan maar wat anders zoeken wat misschien wel werk. Ik heb zelfs nog een Magix Audio Cleaner uit 2013, dat doet het nog beter, dan een programma uit 2019.

Bol schreef op 20.10.2020 om 15:39 uur

Hallo Klaas,

Ik begrijp u vraag, alleen ik heb uw programma niet meer op mijn PC. zodat ik uw probleem niet kan reproduceren. Om nu zomaar het programma direct in de vuilnisbak te gooien, kunt het volgende doen:

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2020, 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.10.2020 om 15:40 uur

@Klaas-Meijer

Beste Klaas,

Kan Uw reactie volkomen begrijpen, maar als U bij het maken van de Topic direct iets meer info had gegeven, had U ook van Freaken die Uw oproep hadden gelezen een ander antwoord gehad. Er is in principe geen verschil tussen MAGIX Audio Cleaner Lab 2013 en Sound Force Audio Cleaning Lab, het enige verschil is versie 2013 is in het Nederlands en Sound Force in het Engels.

de kleine compilatie hieronder gemaakt met versie 2013 maar het werkt in beide programma's het zelfde

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7490753/

Sc6

M.vr.gr

Michael

Klaas-Meijer schreef op 20.10.2020 om 16:26 uur

Ik weet dat het bijna hetzelfde programma is, maar Soundforce is sneller Dus maar weer naar het oude programma en Sound Force dan toch maar in de vuilnisbak

mi-bo schreef op 20.10.2020 om 16:42 uur

@Klaas-Meijer

Beste Klaas.

Dank voor Uw feedback.

Dit is Uw keuze, veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare platen met het mooie MAGIX product MACL 2013.

SC6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 20.10.2020 om 16:45 uur

Hallo klaas,

Het is uw keuze c.q. beslissing. Wij als forumleden hebben u verschillende antwoorden gegeven, waar u gebruik van kunt maken. Het is aan u of u hiervan gebruik wilt maken.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2020, 16:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Klaas-Meijer schreef op 20.10.2020 om 16:55 uur

Hoe wordt ik nu wijzer van Magix. Wie moet ik aanspreken hierover.

Bol schreef op 20.10.2020 om 17:06 uur

Hallo Klaas,

U moet hiervoor Magix Support Duitsland aanspreken d.m.v. een ticket aan te maken en naar Magix Support sturen. https://www.magix.info/nl/support/zoeken/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2020, 17:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Klaas-Meijer schreef op 20.10.2020 om 17:35 uur

Ik kan de laatste Reactie van Mi-Bo niet lezen

Klaas-Meijer schreef op 20.10.2020 om 17:38 uur

Ik ga hem eerst opnieuw van DVD installeren, daarna zie ik wel.

Al is het alleen maar de snelheid waarmee hij muziek van CD ophaalt. Jullie horen me nog.

Tot zover bedankt

mi-bo schreef op 20.10.2020 om 17:53 uur

@Klaas-Meijer

Beste Klaas.

Dit klopt,ik had het verwijderd.

Als nog mijn voorstel ik heb het programma wel op mijn Pc staan,als U mij een mail stuur via mi-bo​@magix.info​​​​​​ dan kan ik U overtuigen dat het programma wel perfect werkt

Sc6

Michael

Bol schreef op 20.10.2020 om 18:01 uur

Hallo Klaas,

Ik kan ook de laatste reactie van Mi-Bo niet lezen. Waarschijnlijk hebt hij deze weer verwijderd. Maar goed, het is een wijs besluit om het eerst nog eens te installeren. Maar als u naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en dan naar Mijn Account / Mijn producten / Sound Force Audio Cleaning Lab. Download hiervandaan het installatieprogramma en installeer het hiermee.

Groet, Rob

PS. succes met het voorstel van Mi-Bo.

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2020, 18:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Klaas-Meijer schreef op 20.10.2020 om 19:07 uur

Bedank allemaal. Denk jij "Bol" dat ik hem dan kan Downloaden. Ik heb zelf nog de DVD, ik koop altijd alles met DVD, dat Downloaden hier in het dorp is niet zo snel en ik vertrouw het niet. In Rotterdam heb ik daar ook eens problemen mee gehad. Denk jij dat die Download niet het zelfde is als wat er op mijn DVD staat. Dit geld natuurlijk ook voor Mi-Bo, Jij ook bedankt voor het aanbod. Ik ga eerst de DVD opnieuw installeren, lukt dit niet kom ik bij jullie terug.

Klaas-Meijer schreef op 20.10.2020 om 19:15 uur

Sorry nogmaals voor mijn reactie. Ik heb met een vriend 16 nummers opgenomen op mijn Studio. We zijn bijna 3 maanden bezig geweest, om het perfect op de HD te krijgen. Die had ik uitgemixt en via Sound Force binnen gehaald, om een CD ervan te maken. Daar ging het mis. De ene keer sloeg tie een stukje over, toen ik terug spoelde en dat stukje weer opnieuw draaide stond het er wel op. Alles staat er dus wel op, maar hij slaat af en en toe een stukje over. Dat is het probleem. Bij een proef CD maken, miste er een aantal stukken en bij terug luisteren stonden deze wel op Sound Force. Heel vreemd. Misschien als jullie dit meer horen, let er dan op en geef het door. Jullie horen van mij. Groetjes Klaas

Bol schreef op 20.10.2020 om 19:27 uur

Hallo Klaas,

Ik moet u hierop het antwoord schuldig blijven. Zelf installeer ik de Magix programma's altijd met downloadversie. Zelf denk ik ook, dat er geen verschillen zijn.

Succes met het opnieuw installeren.

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 20.10.2020 om 19:54 uur

Hallo Klaas,

Uw laatste antwoord doorgelezen te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen, dat uw probleem niet aan het geïnstalleerde programma Sound Force kan liggen. Het zou u eerder aan uw DVD brander of aan de door u gebruikte CD's kunnen liggen. Maar zeker weten doe ik dit natuurlijk niet. Mijn advies, exporteer het als een MP3 of WAV bestand. Wat is dan het resultaat.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2020, 19:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Klaas-Meijer schreef op 20.10.2020 om 20:13 uur

Hallo Rob, Nee het ligt niet aan de CD en ook niet aan de CDROM of Brander. De totale muziek staat namelijk wel op Sound Force, maar hij vergeet soms een stukje. en spoel je dat terug, vergeet tie weer een ander stukje. De voorgaande CD's waren allemaal goed, maar nu ineens gaat tie raar doen. Ik heb hem daarna via MACL13 op CD gezet en dat ging prima. Dus het ligt echt aan het programma. Maar bedankt voor het mee denken.