archief maken

hendrik-lammertijn schreef op 24.02.2017 om 15:48 uur

Beste,

Magic web designer premium 11

1/  Als voetbalvereniging wil op het einde van het jaar een soort van archief opmaken. Hoe kan ik dit het best doen zonder al teveel data te gebruiken en de publiceertijd niet nutteloos lang te maken.

 

2/ ik  heb een lettertype gebruikt waarvoor ik steeds een foutmelding krijg bij het publiceren. Het is een lettertype dat ik niet standaard gebruik maar het zit er wel in. Hoe kan ik het opsporen en veranderen naar het standaard lettertype zodat ik die vervelende foutmelding niet meer krijg.

Reacties

mi-bo schreef op 24.02.2017 om 16:48 uur

!: gebruik Excel dit is direct te openen in Web 11 Prem.

2.dit zal een letter type zijn die niet goed leesbaar op de Website, dit wordt aangegeven bij publiceren.

gr

Michael.

hendrik-lammertijn schreef op 24.02.2017 om 17:05 uur

Beste,

Dank voor de snelle reactie maar:

1/ kan ik vanuit het programma jpg afbeeldingen maken van pagina's om dit in mijn archief te bergen via knippen en plakken in Excel of Word om er daarna een PDF van te maken om de inhoud nog te verkleinen.

2/ kan ik via het programma de tekst terugvinden die is gebruikt met Calibri.

mi-bo schreef op 24.02.2017 om 18:27 uur

Hendrik,

Punt 1 is correct.

Punt 2 door via de T ( tekst ) de tekst te activeren wordt zichtbaar welke letter tekens er worden gebruikt.

gr

Michael

hendrik-lammertijn schreef op 24.02.2017 om 18:37 uur

1/ Mijn vraag was HOE kan ik pagina's omzetten in JPG??

2/ Ik zit nu al aan 65 pagina's, dat wordt een hele klus.

mi-bo schreef op 25.02.2017 om 15:47 uur

Hendrik,

kijk voor wat info op http://www.magixwebdesigner.nl

1/ moeten er foto's op een pagina worden gezet dit kan gedaan worden via importeren, er moet wel van te voren jpg gemaakt worden.

Wat betreft de 65 pagina's als het gepubliceerd is en er komt een pagina met rare teksten voorbij, dan kan op de Pc de pagina gezocht worden en veranderd.

gr

Michael