Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 04.04.2014 om 10:00 uur

Beste.

Ik denk dat je toetsenbord niet goed is gesteld. Ga naar configuratieschern / land en taal. Zet deze dan op Nederlands ( Nederland) - Vereningde Staten (Internationaal). Klik op  toevoegen. (zie foto)

Succes,

Rob 

info198 schreef op 04.04.2014 om 10:16 uur

Helaas het heeft niets met mijn toetsenbord te maken, de instellingen van de diverse vormen van toetsenborden is mij bekend. Het gaat erover dat bij een juist ingesteld toetsenbord door iedereen die in het vak e-mail adres bij het apenstaartje intypt wel ziet dat er een apensraartje komt te staan maar dit meteen omzet in aanhalingstekens.

Voormalige gebruiker schreef op 04.04.2014 om 14:11 uur

Helaas het heeft niets met mijn toetsenbord te maken, de instellingen van de diverse vormen van toetsenborden is mij bekend. Het gaat erover dat bij een juist ingesteld toetsenbord door iedereen die in het vak e-mail adres bij het apenstaartje intypt wel ziet dat er een apensraartje komt te staan maar dit meteen omzet in aanhalingstekens.

Dan moet ik het antwoord schuldig blijven. Misschien zijn er andere forumleden die een oplossing weten voor uw probleem.