Antwoord en oplossing van mijn vragen die ik per mail stuur en GEEN antwoord krijg en nu alles kwijt ben

bouwmanwebservice schreef op 14.03.2016 om 16:25 uur

Door mijn toegezonden mails geen reactie gehad. ik had eerst pakket met webdesigner en hosting L.

Ik heb onlangs webdesigner 11 aangekocht en wil dus webdesigner 10 opzeggen. heb bevestiging van jullie gehad dat dat gewoon mogelijk was om hosting te houden en webdesigner niet. Nou dat pakket liep dus gisteren af en nu ben ik 3 domeinen kwijt en al mijn aangemaakte email account. en vooral NERGENS iets 

een link of wat dan ook om mijn domeinen te verlengen of zo terwijl dat wel mogelijk en GEVRAAGD was.

nu stuur ik al de hele dag mails en krijg WEER geen antwoord en dus GEEN oplossing. Lezen jullie deze berichten wel?????????????????

Reacties

mi-bo schreef op 14.03.2016 om 16:56 uur

Geachte schrijver,
Ik weet niet jullie moet zijn,
Wij zijn Freaken op deze site die graag MAGIX gebruikers willen helpen zover onze kennis gaat om te zorgen dat zij verder met hun hobby kunnen en  wij zijn niet in dienst van MAGIX.
En kunnen het probleem ook niet oplossen wel een advies geven
Het verhaal hier boven een beetje vreemd Web 10 gekocht met hosting L daar hoort dit verhaal bij
Het aanbod bevat een domein met de extensies .com, .nl, .net, .org, .at, .be, .biz, .ch, .co.uk, .de, .es, .eu, .fr, .info, .it, en .name. Bij het opzeggen van een contract met domeinen kunnen de in het contract inbegrepen domeinen onder de betreffende condities voor domeinen (speciale acties uitgesloten) verder worden gebruikt. De aanbieding heeft een looptijd van 12 maanden en wordt automatisch verlengd wanneer niet 8 weken voor afloop van de looptijd wordt opgezegd. Er gelden de algemene voorwaarden van de The Xara Group Ltd., die op www.xara-online.com te lezen zijn. De boeking wordt verwerkt bij het afsluiten van het contract voor het totale bedrag van de looptijd en daarna steeds bij verlenging.
Bron: http://www.magix.com/nl/web-designer/detail/
Volg ons op: Google+ | Facebook
daarna is er een nieuw pakket gekocht hier zit geen hosting bij ( classic versie ) alleen 500 Mb hosting bij MAGIX  of XARA, de domeinen moeten allemaal per jaar apart betaald worden en de hosting ook hier wordt zoals hier boven omschreven staat 8 weken voor verstrijken van termijn gevraagd of er verlengt moet worden.
stuur een mail naar https://support2.magix.com/customer/ en Uw vraag wordt in behandeling genomen
gr
Michael

bouwmanwebservice schreef op 14.03.2016 om 17:03 uur

Bedankt voor de snelle reactie, het is nu al wel iets duidelijker, jammer dat magix niet via hun eigen klantenservice dit zo simpel en snel kunnen uitleggen.

Ik zit nog wel steeds met het probleem dat de domeinen niet automatisch verlengt worden. wat ik wel zou verwachten. en ik heb ook geen bericht of link om de betaling te verrichten om de domeinen te verlengen.

en ik heb mails naar de klantenservice van magix gestuurd maar dat helpt niet. dus mijn domeinen die ik heb zijn nu niet meer online en de email accounts zijn weg en nergens een link of iets om te verlengen.

nou we toch bezig zijn: ik krijg net een mailtje dat er geheugen bijgekocht moet worden. staat een link bij dat dat hier kan. www.magix-online.com   als ik inlog kan ik nergens een link vinden?