U hebt een vraag gesteld over animeren via assistent inVideo Pro X, maar wat ik beschreven heb geldt ook voor VDL 2020. Als u naar: Bewerken / assistent / animatie van reisroutegaat, dan start Magix Travel Maps op. Helaas, kan ik u niet zeggen of Magix Travel Maps reeds in VDL 2018 al aanwezig was. Maar goed, dat kunt u zelf controleren. De oude vetrouwende Animatie van reisroute wordt helaas niet meer ondersteund door Google.
Succes,
Rob
PS Magix Travel Maps is ook standalone te gebruiken. U kunt een route maken en opslaan als een WMV bestand en daarna op de tijdlijn van alle Magix programma's zetten.
Allemaal bedankt voor de reacties maar kan ik dan ergens Magix Travel maps downloaden, ik zag dat het bij bepaalde aankopen wordt bijgegeven als extra.
Wat voor Video Pro X versie heb u op uw PC staan? Zoals ik reeds in mijn eerder antwoord heb aangegeven ga naar: Hulp / Extra inhoud installeren en download Magix Travelmaps als u Pro X 11 heeft.
Voorlopig is er nog geen stand-alone pakket te koop.
Een andere vraag wat is installatie datum van MAGIX video Prox 10
Als de 365 dagen nog niet verstreken zijn kunt U het nog upgraden naar MAGIX video ProX 11 en dan heeft U ook MTM er bij dan te installeren via hulp extra programma
Ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en dan naar mijn account / mijn producten. U kunt hier zien of de updateservice van uw Video Pro X10 is verlopen. Als dat nog niet het geval is ga dan naar: Hulp / online actualiseren. Is deze verlopen, dan zou u of VDL 2018 of Pro X10 moeten upgrade naar VDL 2020 versie 19.0.2.58 of Pro X11 versie 17.0.3.68
Er is wel degelijk een standalone-route generator te vinden, zelfs gratis en voor niks. Google op route generator. Je maakt een filmpje en je kan het in de meeste editprogramma's importeren.
Natuurlijk kunt u, zoals hierboven beschreven staat, een (gratis) standalone-route generator downloaden en gebruiken. Vroeger gebruikte ik tot mijn volle te vredenheid ook regelmatig een standalone-route generator. U kunt dan op een later tijdstip altijd nog besluiten om te upgraden naar VDL 2020 en/of Video Pro X11.