analoge video naar PC, maar mijn USBstick wordt niet herkend.

karin-m56 schreef op 04.02.2015 om 14:12 uur

Heb deze vraag ook al eens gesteld in 2013, toen had ik een laptop, en die was daar niet geschikt voor. En ik heb ook gekeken bij de 274 overige vragen, maar kon er niets tussen vinden, wat mijn probleem is.

Nu heb ik een spiksplinternieuwe PC laten bouwen om videofilms op te bewerken. Heb de grootste zwaarste videokaart genomen. Ik heb de Grabby, maar de programma,s die ik heb, o.a. Pinnacle 18, Adobe Premiere Elements 11, en de magix Video Easy die je download bij TerraTec, die herkennen mijn USBstick  van de Grabby niet???

Ik doe iets niet goed denk ik of is die Grabby van 2013 alweer te oud voor 2015?

Windows 8.1, Core i7-4770 cpu, AMD Radeon R9 200 serie, H97 PC Mate, Pinnalcle 18, Adobe Premiere, Magix Vedeo Easy, Terratec Grabby.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Alvast bedankt vriendelijke groet Karin

 

Reacties

mi-bo schreef op 05.02.2015 om 15:48 uur

Beste Karin,,
Terratec is geen MAGIX product, er zit bij de USB stick wel een lite software programma van MAGIX bij anders kunt U geen beelden overzetten dit zal wel voor Windows 7 werken maar niet voor Windows 8.
Mijn advies gaat met  Uw probleem naar  Terratec zij moeten U kunnen helpen.
Misschien kunnen zij U adviseren, wat de beste manier is om Uw beelden in Pinnacle 18 en Adobe Première Element 11 te importeren.
succes.
Michael

karin-m56 schreef op 05.02.2015 om 17:05 uur

Beste Michael, hartelijk dank voor je reactie,

Het gaat mij er alleen maar om, om de analogevideofilm binnen op mijn PC te krijgen.

 Maar waarschijnlijk heb ik te nieuw materiaal om het oude te kunnen verwerken.

Ik ga verder zoeken.

 

vr groet Karin