Als ik een record klik om een opname te starten krijg ik de melding: Pad niet gevonden:K\:! en als ik dat wegklik krijg ik de melding: Er kan geen nieuw project worden geopend! Deze vraag heeft betrekking op Magix Music Maker 2016

strangergg.i schreef op 28.08.2016 om 17:39 uur

Ik heb een probleem met het opnemen in Magix Music Maker 2016. zodra ik op de opneemknop klik krijg ik de melding Pad niet gevonden:K\:! als ik deze wegklik krijg de melding Er kan geen nieuw project worden geopend!

Ik heb een Medion pc met Windows 10 home. Het betreft Magix Music Maker 2016 versie 22.0.5.74 (UDP3)

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.08.2016 om 17:49 uur

Beste,

Ondanks dat Ik geen MMM 2016 op mijn computer heb staan, zal toch proberen om een antwoord te geven.

De melding Pad niet gevonde:K\:.! komt waarschijnlijk doordat u een eerdere opname op een externe datadrager heeft weggeschreven. U heeft deze losgekoppeld van uw PC. Nu heeft u deze weer aangekoppeld, maar tijdens deze aankoppeling krijg de datadrager een andere letter toegekend, met als gevolgd dat het pad niet gevonden kan worden.

U moet zorgen dat MMM 2016 uw datadrager zie.

Groet,

Rob

  

strangergg.i schreef op 28.08.2016 om 18:05 uur

Beste Rob,

 

Ik ging in de tussentijd even doorzoeken en kwam een knopje instellingen in waar inderdaad 2x een andere letter stond de K in dit geval. deze heb ik gewijzigd en voila. Ik ben weer blij. Rob bedankt voor je snelle reactie. een fijne dag