alles encoderen of gebruiken in brandiaaloog video deluxe 15

marcvw schreef op 16.12.2008 om 09:01 uur
Heb zopas video deluxe 15 aangekocht en mijn eerste project gemaakt. Na enkele aanpassingen en toevoegingen aan onze vakantiefilm wil ik opnieuw een dvd branden, met de nieuwe versie van ons project. Er wordt in de branddialoog gevraagd of een bestaand bestand van het project mag gebruikt worden, men kan aanvinken of hoofdstukmenu en/of filmmenu opnieuw moet geschreven worden en men kan dan kiezen tussen alles encoderen/encoderen/gebruiken/alles gebruiken.
De aanpassingen die we deden zijn:toevoegen van muziek in de film en in het dvmenu. Wat kies ik hier het best, zodat toch ook de aanpassingen erin verwerkt worden ?

Bijkomende vraagjes :
- waarom lukt het branden niet met een dvd-rewritable ?
- waar wordt dat bestand (backup?) van de eerste gebrande dvd opgeslaan, zodat men kan nagaan of dat bestand inderdaad mag hergebruikt worden ?

Hartelijk dank

Reacties

magixagent schreef op 16.12.2008 om 10:00 uur
Beste, als U een verandering aanbrengt kunt u het beste alles weer volledig laten encoderen, weet U zeker dat alle veranderingen er op staan.
Wij gebruiken zelf geen dvd rewritable heeft vaak brand problemen, op een USB stick zou beter zijn.wat betreft back-up er wordt gevraagd waar u dit op wilt slaan zet het in een map speciaal hier voor geopend, succes.