...Ik kan de codec niet activeren en ook niet het op een cd of dvd of andere branden....
Als ik u goed begrijp, wilt u Photostory X , nadat u deze opnieuw geïnstalleerd hebt opnieuw activeren en registeren. Klopt dit? Als dat zo is, dan kunt u het serienummer vinden bij mijn account / mijn producten.
Ik zie, dat uw besturingsprogramma Windows 8.1 is en dat u ook geen CD / DVD's kan branden. Probeer eens de brandroutine voor Windows 8 te installeren. Zie: Brandroutines.
Succes, Rob
Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties
nee ik ben geregistreerd het probleem waar ik naar toe loop is als ik alles klaar heb en wil mij photostory branden dat ik dan een codec moet activeren en die mislukt steeds bij mij.. en dat heb ik met alle codecs ,,
Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
Ik begrijp uw frustratie helemaal, maar wat er nu precies bij u verkeerd gaat bij u, dat kan ik hiervandaan niet beoordelen. Mijn advies, stuur een mailtje naar infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor.
Succes, Rob Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005
Graag gedaan. Laat mij weten wat Magix Duitsland u voor een antwoord geeft.
O ja, Ik heb het vermoeden, @rolandceustermans uw topic ook gebruikt hebt, omdat hij waarschijnlijk een gelijksoortig probleem hebt als u. Maar dat weten pas als @rolandceustermans hier zelf op reageert.
een bijdrage je die interesseert is door mi-bo becommentarieerd.
mi-bo
30. oktober 10:17
@Bram-Zwart Beste Bram. Dat U geïrriteerd ben ,gezien het mooie MFS product niet werkt, is zeer...
Link naar commentaar
jammer dat ik commetaar niet verder lniet verder kan lezen Mi-Bo zou je het nog keer willen herhalen?? maar ben niet geïrriteerd vind het alleen jammer dat een bedrijf als Magix zo omweg hier van maakt met dat activeer gedoe echt belachelijk
30.10.2021 na 09.36 uur heeft U de laatste alinea verwijderd, hier had ik op gereageerd, maar dit heeft U zelf verwijderd, en ik uiteraard ook mijn reactie hierop.
Dat klopt maar wil het dolgraag herhalen mibo wat ik zei .. ik zei dat ik het belachelijk vond dat jij denk dat ik en die andere persoon het zelfde zijn.. zie eerdere antwoorden van jou.....neem contact op met Magix Duitsland
Je moet niet zeggen dat ik en die andere persoon het zelfde zijn... maar was tactisch geweest van je om te zeggen dat hij en ik de zelfde probleem hebben..