Allerlei probleempjes

H-Lubberding schreef op 15.12.2021 om 12:21 uur

Hallo,

Zoals gezegd het programma Audio Cleaning Lab 17 deluxe geeft allerlei problemen:

- Het opnamevenster zit visueel bijna vast. Opnemen lukt prima, maar ik kan van te voren niet zien hoe hard of zacht het signaal is; tot gisteren werkte het prima.

- Als ik een bestand heb bewerkt door stukjes te knippen en te plakken blijkt het MP3-bestand de geknipte stukjes als aparte programma's op te slaan.

- Zo nu en dan slaat het programma bestanden op als: "NEW" + "een nummer" terwijl ik toch een naam heb ingevoerd.

Wat kan er aan de hand zijn? Ik gebruik Windows 10.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Mvg Henk Lubberding

Reacties

mi-bo schreef op 15.12.2021 om 15:27 uur

@H-Lubberding

Beste Henk,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Om Uw probleem te kunnen bekijken, MACL17 deluxe op mijn Pc gezet

Als ik via de platenspeler iets opneem, kan ik niet horen hoe hard er wordt opgenomen, wel als het afgespeeld wordt, en daarna het geluid hoger of lager zetten

Er is een nieuwe aparte map gemaakt, als er stukjes uit de melodie wordt gehaald, activeer ik dit, (door aan de voorkant en achter kant ( T ) splitsen) dan bestand, opslaan als(Shift+ S ) gaat de map open en kan er wat er tussen uit is gehaald in die map worden gezet,

(Als ik naar knippen ga, wordt het stukje er tussen uit gehaald en sluit alles weer netjes aan,) , 3 stukjes geknipt en geplakt. wordt netjes in de gemaakte map gezet met gemaakte naam

wat er bij U verkeerd ga, kan ik U van hier uit helaas niet vertellen, misschien opnieuw installeren.

Sc6

Blijf gezond, fijne feestdagen in vooruitzicht en een bruisend 2022, met veel montage plezier met MACL 17

M.vr.gr

Michael

H-Lubberding schreef op 15.12.2021 om 23:25 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor uw reactie. Ik zal opnieuw gaan installeren

Mvg Henk