Reacties

Raymond-Severing schreef op 15.12.2019 om 20:31 uur

In de dell T3500 zit een quad core prosessor ( 4 x 3200 ) en 12 Gb werkgeheugen

mi-bo schreef op 15.12.2019 om 20:42 uur

@Raymond-Severing

Beste Raymond.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Wat is precies Uw vraag.

Met vriendelijke groet,

Michael

Raymond-Severing schreef op 15.12.2019 om 21:10 uur

Hi Michel , bedank voor je snelle reactie . Zit op het moment van alles uit te testen. Dus ook de reacties van een forum daar krijg je nu een 10 voor. Ben nu overgegaan naar een dell T3500 omdat cubase 9 LE vastliep vanwege te weinig geheugen op mijn oude PC . Maar wil nu op een PC met 3x zoveel geheugen ( 12 gig ipv 4 gig ) helemaal niet meer lopen. Dus werd tijd om wat andere Daws uit te proberen. Vandaar dus Audiacity en een gratis versie van Magic music maker. Op het moment werkt de Magic het best. Ga dus in de toekomst een keuze maken met welke Daw ik door ga. Ben nu ook bezig met diverse audio interfaces. Had een Alissis IO maar die was half defect , draai nu op een behringer en wacht nu op een chinese interface. Wil gewoon met een budget systeem leuke dingen doen . Daar ik alles zelf in speel met analoge instrumenten met effectenkasten er achter ben ik een beetje terug gekomen van de de controller met vst instrumenten . Zelf muziek maken is een leuke hobby en het scheelt een hoop ergenis als er voor een Daw een goed forum beschikbaar is. Groet Raymond

mi-bo schreef op 15.12.2019 om 21:29 uur

@Raymond-Severing

Beste Raymond,

Dank voor Uw complimentje.

Fijn te lezen dat U een combinatie heeft gevonden van mooie producten die samen met MAGIX Music Maker werken.

En op deze manier Uw eigen muziek kan componeren tot een mooi geheel.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael