Reacties

mi-bo schreef op 11.10.2022 om 16:54 uur

@hans-vanderpijll

Welkom Hans als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum .

welke versie van MAGIX Video Deluxe heeft U.

Gaat het over een gebrande disk, dan moet dit van te voren worden aangegeven.

Gr

Michael

hans-vanderpijll schreef op 11.10.2022 om 17:29 uur

Beste Michael, ik magix video de luxe plus versie 18.0.2.235(Upd3)

mi-bo schreef op 11.10.2022 om 17:33 uur

@hans-vanderpijll

Dank voor Uw Feedback

Als het over een gebrande dvd gaat, op de dvd speler moet deze optie zitten als ik mij niet vergis, momenteel op locatie waar ik geen dvd speler heb.

Gr

Michael

hans-vanderpijll schreef op 11.10.2022 om 17:39 uur

Michael, ik heb een project met daarin een 3 tal verschillende scenes. Ik kan vanuit het menu de scenes apart afspelen. Echter kan alleen hoofdstuk markers plaatsen. Ik wil na iedere scene aan het einde terug laten springen naar het diskmenu zodat ik vandaar uit een andre scene kan kiezen. Dat kon ik voorheen altijd moeiteloos echter nu niet.

Bol schreef op 11.10.2022 om 18:31 uur

@hans-vanderpijll

......heb hoofdstukmarkers geplaatst maar na het einde van een scene wordt deze niet beëindigd en is terugkeer naar diskmenu niet mogelijk......

Op deze manier is het terugkeren naar het diskmenu niet mogelijk. U moet eerst zelf stoppen en dan vanuit het diskmenu de volgende scène kiezen.

Als alternatief zou u dit kunnen doen, door uw drie scènes op drie verschillende filmbladen te zetten. Alleen nu aan einde van de scène springt het altijd terug naar het diskmenu.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hans-vanderpijll schreef op 11.10.2022 om 20:05 uur

Beste Rob, bedankt voor je reactie. Hier ga ik mee aan de slag!👍