afspelen geluid bij een MTS bestand

Trudy-Oerlemans schreef op 26.12.2018 om 12:15 uur

Sinds een update in Windows 10 speelt Foto Story de luxe 2014 geen geluid meer af bij de MTS bestanden van mijn fotocamera.

Begin 2018 ging het nog goed nu krijg ik alleen nog beeld. Als ik de bestanden ga converteren gaat de kwaliteit erg achteruit.

Waarom past Magix dit niet aan via een gratis download???

Reacties

Bol schreef op 26.12.2018 om 13:23 uur

Hallo Trudy,

Uw probleem is niet door Magix veroorzaakt maar door Microsoft, deze hebt e.a. veranderd in de codex. VDL 2014 wordt niet meer ondersteund door Magix. Misschien hebt u hier wat aan. https://www.magix.info/nl/forum/geen-audio-na-import-op-video-deluxe-2014--1215173/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Trudy-Oerlemans schreef op 26.12.2018 om 21:37 uur

Beste Rob,

dank u voor uw reactie, ik heb het geprobeerd maar het werkt helaas niet.

mi-bo schreef op 26.12.2018 om 22:35 uur

@Trudy-Oerlemans

Beste Trudy.

Het is helaas niet mogelijk om onder Windows 10(versie 1803 & 1809) om .Mts bestanden in te laden in Fotostory Deluxe 2014 met geluid.

Om toch Uw .Mts bestanden in te kunnen laden is maar 1 optie ga naar magix.com dan fotostory de laatste nieuwe versie aankopen als upgrade nu voor een speciale prijs van € 39.99.(nu met verl extra mooie aanvullende pakketten )

En kunt U voorlopig zonder problemen verder gaan met Uw mooie hobby(dierbare foto bewerken ) monteren.

Fijne jaarwisseling een voorspoedig 2019,

Mvg

Michael

Bol schreef op 26.12.2018 om 23:19 uur

Hallo Trudy,

Ik vind het is spijtig om te moeten lezen, dat het niet gelukt is. Wanneer je maar af en toe .MTS bestanden gebruikt in een van je slideshows, dan zou je kunnen overwegen om de .MTS bestanden te converteren naar MP4 bestanden met het freeware programma "Handbrake". Je kan dit programma downloaden vanaf: https://handbrake.fr/

Ik wens je héél veel succes en één gezond 2019

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.12.2018, 23:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-