Afspeelmarker

aukevanwieren schreef op 07.01.2024 om 16:53 uur

Hallo, De eindemarker (de rechter dus) in het projectvenster blijft vast staan aan de uiterste linker zijde en krijg deze met geen mogelijkheid daar weg. Op de tijdlijn gedeeltebalk zie ik de marker niet. Ook linksklik niet, dan krijg ik pop-up venster te zien. Kan dus niet een afspeelgedeelte selecteren. In de bronvenster werkt deze markers wel. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb Video Pro X14 Versie 20.0.3.181 (UDP3) op Windows 10

Groet Auke

Reacties

Bol schreef op 11.01.2024 om 13:16 uur

@aukevanwieren

Hallo Auke,

De eindemarker (de rechter dus) in het projectvenster blijft vast staan aan de uiterste linker zijde en krijg deze met geen mogelijkheid daar weg. 

Klik op [◄- om de afspeelmarker geheel naar links vooraan te zetten. Als u nu op afspelen klikt "►" dan wordt uw filmfragment helemaal tot het einde afgespeeld.

....Op de tijdlijn gedeeltebalk zie ik de marker niet.....

Als u uw filmfragment op de tijdlijn zet, dan ziet u de afspeelmarker boven de tijdlijn.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-