afbeeldingen in mediapool

johnjet schreef op 23.07.2012 om 14:17 uur

Goedenmiddag,

Ik heb een probeerversie van 30 dagen gedownload van magix video de luxe MX.

Ik ben al een eind gekomen, maar heb één probleem ..  In de mediapool staan wél mijn scanafbeeldingen als clips, maar mijn foto's staan in mappen  en die kan ik niet openen zodat al mijn foto's eveneens als clips in de mediapool komen - dat is wel handig om te monteren.

Wie helpt mij hier even aub?

Vriendelijk dank - john

Reacties

mi-bo schreef op 23.07.2012 om 16:12 uur

Beste,
wij weten uiteraard niet of alle opties zijn geactiveerd bij een trialversie.
Als U het programma op heeft gestart kunt u in de media pool zoeken waar Uw foto’s staan en dit openklikken en gebruiken, en anders eerst de foto’s in Magix importeren en dan zijn ze zichtbaar in de mediapool.
succes.

johnjet schreef op 25.07.2012 om 11:37 uur

Hartelijk dank voor Uw antwoord. Ik moet eerlijk zijn: ik begrijp het niet helemaal - mijn foto's staan in de mediapool, in 8 mappen. Importeren hoeft dan n.m.m. niet meer. Voorbeeld: Al mijn commentaar ingesproken bij mijn gemonteerde film (via Avid studio) staat probleemloos in de mediapool (zonder dat ik die apart in Magix heb geimporteerd!) en heb ik zondermeer onder mijn proeffilmpje kunnen plaatsen met de proefversie van Magix, zonder die eerst hoeven te importeren. Ze staan immers op de HD, zelfde geldt voor mijn foto's, staan op de HD (allen dus in mappen). Staan ook in de mediapool. En die moeten open!

Dank voor verder inzicht, alhoewel inderdaad in de proefversie nooit alle tools >bereikbaar< zijn. (b.v. "snelheid").

vr gr John

Laatst gewijzigd door johnjet op 25.07.2012, 11:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

John - Sony HDR XR 160.

Core i7-870/2.93GHz 8 MBQPI DDR3 - 6GB Ram - 1TB 7200rpm SATAII - NVIDIA GeforcePCIE 2.0 GTS450 1GB - Windows 7 32 bit