Activeringscode

RJ-Ruizendaal schreef op 01.05.2024 om 10:46 uur

Goede morgen,

Ik wil een filmpje laden in het bewerkingsprogramma Video de Luxe.

Ik krijg dan de melding: Voor het gebruik van de functie HEVC-Codec is op grond van de licentieverklaring helaas een activering gewenst.
Hier moet ik een activeringscode invullen maar krijg dan de melding dat de code niet juist is
Het programma staat op een Windows computer.
Kunt u mij verder helpen.
Met vriendelijke groet,
R.J. Ruizendaal

Uw bestelnummer luidt:  xxx6283MXC

Serienummer:
P3-53104-50235-xxxxx

Bestel- serienummer gewijzigd door moderator

Reacties

Bol schreef op 01.05.2024 om 15:36 uur

Hallo @RJ-Ruizendaal,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Allereerst dit, zet nooit privégegeven op een openbaar forum. Kwaadwilligen kunnen hier misbruik van maken.

Zie eens deze link: Waar vind ik 'in de shop' en dan vooral de HEVC codec? (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

RJ-Ruizendaal schreef op 01.05.2024 om 17:14 uur

Beste Rob,
Omdat ik de melding kreeg dat de activeringscode niet geldig was probeer ik en nieuwe activeringscode te maken.
Ik gebruik bestelnummer  xxx6283MXC en serie nummer P3-53104-50235-xxxxx
Maar krijg een foutmelding bij ‘activering genereren”
‘Dit is een ongeldig bestelnummer
Het door u verwachte bestelnummer is niet juist.
Controleer uw gevolgde gegevens.’
 

Bol schreef op 01.05.2024 om 19:10 uur

Hallo @RJ-Ruizendaal,

u moet het bestelnummer xxxMXC gebruiken van een eerdere mail waarmee u de HEVC codex hebt aangeschaft. Even spitten in uw oude emails. Hebt u die niet meer, dan moet u deze weer aanschaffen ad. €4,99.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 01.05.2024, 19:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-