Activering verschillende plugins werkt niet

Lodewijk-Lenaerts schreef op 27.05.2021 om 12:19 uur

Hallo,

Ik heb Magix Pro al een tijdlang aangekocht (zomer 2020). Dat was gebundeld met HitfilmCinema Style, NewBlue FX en Prodad. Zowel NewBlue als Prodad krijg ik maar niet geactiveerd. Ik ben me bewust van de procedure (Hulp->contentpakketten activeren->waardeboncode invullen-> enz..)... Als ik serienummer of waardebon code invoer krijg ik de melding dat dit nummer al is verzilverd. Maar ik krijg in mijn programma nog steeds voor beiden een watermerk. Kan iemand mij helpen? En waar kan ik persoonlijk technische hulp krijgen? Wellicht handig als ze mijn serienummers/waardebon codes kunnen checken. Nu wordt ik de hele tijd omgeleid naar het forum. Vroeger kon ik toch een support aanvragen (met tickets enzo)?!

 

Alvast bedankt,

 

Lodewijk

 

Reacties

mi-bo schreef op 27.05.2021 om 12:31 uur

@Lodewijk-Lenaerts

Beste Lodewijk.

Via shop@magix.net is de mogelijkheid uw gegevens te checken.

Een aanvulling er zijn veel producten die extra zijn in bv MAGIX vdl verkregen door partnership die maar op één machine kan worden geïnstalleerd, misschien is dit Uw probleem.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Lodewijk-Lenaerts schreef op 27.05.2021 om 13:08 uur

Hallo,

Alvast bedankt voor je reactie. Ik begrijp wat je zegt maar dit probleem was al direct bij aanvang/installatie ontstaan. Deze versie van New Blue is volledig nieuw. Maar ik heb nog wel een oude versie van New Blue op een oudere versie van Magix Deluxe (2016?) staan. Maar dat was gekoppeld aan een andere versie van Magix (Deluxe). Ik zal eens checken of dit er toch mee te maken heeft (alles de-activeren op oude computer). Maar nogmaals, het zou toch moeten werken gezien het om andere versies gaat.

Nogmaals dank voor je reactie.

 

mi-bo schreef op 27.05.2021 om 13:09 uur

@Lodewijk-Lenaerts

Beste Lodewijk,

een aanvulling op mijn gegeven antwoord om 12.31 uur,

via deze link kunt U een vraag doen via MAGIX support.

 https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Sinds eind maart 2020 bestaat de Nederlandse Support niet meer alles gaat nu via de Duitse Support.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael