activering op laptop na de-activering op pc

nest.brabant schreef op 24.10.2020 om 12:26 uur

Photostory deluxe 2021

Na de de-activering van het programma op de pc, met de bedoeling om het te kunnen gebruiken (activeren) op een laptop, verschijnt het volgende: "Er kon geen activering worden gegenereerd, probeer het aub later nog eens."

Na meerdere pogingen steeds dezelfde melding!

Nochtans kan het programma op twee verschillende toestellen gebruikt worden (volgens "mijn producten" )

Alvast bedankt voor het lezen.

Nest

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 24.10.2020 om 12:34 uur

@nest.brabant

Beste Nest.

U heeft 2 licenties.

Te vinden inderdaad onder mijn producten.

m.a.w u kunt zonder problemen het mooie MAGIX programma op 2 verschillende machines installeren wel onder 1 en de zelfde emailadres bekend bij MAGIX.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator

Bol schreef op 24.10.2020 om 12:50 uur

Hallo Nest,

Ga naar: Mijn Account / Mijn producten/ Photostory en klik op Uncheck bij de PC waar Photostory niet meer actief hoeft te zijn.

Start Photostory opnieuw en u zult zien dat u deze opnieuw kan activeren

Wanneer u Photostory op 3de PC wilt gebruiken, dan moet u altijd eerst Photostory op een andere PC deactiveren. Ga dan naar Hulp / Programma deactiveren

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 24.10.2020, 14:48, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.10.2020 om 15:04 uur

Hallo Nest,

Uw vraag nog eens goed gelezend te hebben, vermoed ik, dat het er een typefout in het serienummer c.q. emailadres is gemaakt. Om geen typefouten te maken, kopieer (Ctrl+C) en plak (Ctrl+V) dan eens het serienummer c.q. emailadres.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.10.2020, 15:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 24.10.2020 om 16:00 uur

@nest.brabant

Beste Nest.

In vervlogen jaren was het zo als U de-installeren deed dan moest er ong 30 dagen gewacht worden voordat het weer op een andere Pc kon worden geïnstalleerd dit zal inmiddels weer sneller gaan,vandaar " Er kon geen activering worden gegenereerd probeer het aub later nog eens."

sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 24.10.2020 om 16:27 uur

Hallo Nest,

Het bovenstaand antwoord is reeds jaren achterhaalt. Op het moment, dat u Photostory 2021 op bv. een derde PC wilt registreren / activeren, dan krijgt u het verzoek om een van de andere PC te deactiveren, zodat u Photostory 2021 dan weer op uw derde PC weer kan worden geregistreerd en geactiveerd. Dit heb ik zelf al meerder keren gehad. Helaas, kan ik dit niet reproduceren, daar ik op mij derde PC Photostory 2021 niet kan installeren.

Ik heb nog een vraagje aan u. Staat bij Mijn Account / Mijn Producten de "Volgende activeringen met dit serienummer actief" . Als beide licentie op niet gebruikt staan, dan is mijn sterke vermoeden dat er type fouten in spel zijn. Maar goed, ik wacht rustig uw antwoord af.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.10.2020, 16:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.10.2020 om 17:07 uur

Hallo Nest,

Fotostory 2015 met één licentie heb ik het deactiveren kunnen reproduceren.

Als ik op klikt op: Nu online registreren en activeren

Dan krijg ik het volgende scherm

Nadat ik mijn wachtwoord heb ingetypt en volgende klikt, dan kan ik mijn andere PC deactiveren

Nu kan ik deze activeren op mijn andere PC

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

nest.brabant schreef op 24.10.2020 om 20:26 uur

Nadat ik de activatie op de pc gedeactiveerd heb, staan de 2 te gebruiken apparaten op "niet gebruikt". Nochtans zijn het mailadres en de productnaam wel juist gekopieerd zoals in "mijn account "

mi-bo schreef op 24.10.2020 om 20:53 uur

@nest.brabant

Beste Nest,

ga eens naar https://www.magix.com/nl/foto-illustratie/photostory/

dan installeer de test versie, en als het is geinstalleerd, dan registreren met serienummer te vinden via https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

dan moet het zeker lukken,

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

mi-bo schreef op 24.10.2020 om 21:13 uur

@nest.brabant

Beste Nest,

hier kunt U via mijn account activeringscode genereren

Sc6

Michael

 

nest.brabant schreef op 25.10.2020 om 09:52 uur

Heb al meerdere keren gedaan, maar steeds "Er kon geen activering worden gegenereerd, probeer het aub later nog eens." als mededeling! Vraag: wanneer is "later"?

Mvg

Nest

 

mi-bo schreef op 25.10.2020 om 10:02 uur

@nest.brabant

Beste Nest,

ga eens naar https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

dan

hier moeten al Uw gegevens staan, onderaan staat "Door gaan met registratie "

als hier niets staat is het product ook niet geregistreerd, dit invullen en kijken of het dan wel lukt.

en anders even wachten zoals ik al op

mi-bo schreef op 24.10.2020 om 16:00 uur heb omschreven.

Sc6

Michael

Bol schreef op 25.10.2020 om 11:06 uur

Hallo Nest en andere forumleden,

Activeringscode genereren: daarmee zou er een activeringscode gegenereerd kunnen worden voor bv. Mpeg-4 / HEVC codec (computerID), mits u over de juiste gegevens beschikt.

 

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.10.2020 om 11:23 uur

Hallo Nest en andere forumleden

Product registeren: dit is bedoeld, om een programma-installatie te kunnen doen van versie met doos zonder cd/dvd station.

Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/programma-installatie-bij-een-versie-met-doos-zonder-cd-dvd-station--425/

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-