Activering MPEG-4 Basic

henrisv schreef op 13.06.2014 om 15:44 uur

Beste,

Sinds 2012 heb ik Red Uw Video's! 6 in gebruik via Windows 7. In het verleden kon ik probleemloos video's importeren vanaf mijn analoge camera en ook van mijn FullHD actioncamera.

Ik heb het programma ongeveer een jaar niet meer gebruikt en nu moet ik voor mijn actioncamera-bestanden ineens een eenmalige MPEG-4 Basic tool activeren, terwijl ik dat in het verleden al eens gedaan heb. Echter, ik krijg dan het venster, dat ik mijn product moet registreren (heb OK geklikt) en krijg dan de melding, dat ik al geregistreerd ben. Vervolgens krijg ik de volgende meldingen:

- Foutcode 10: Tijdens de online verbinding is een fout opgetreden of de verbinding is onderbroken. Neem contact op met de MAGIX Support  (internetverbinding 100%).

-Het bestandsformaat van C:\\001.avi kan door MAGIX Video Easy niet worden gelezen.

Ik heb mijn account bij MAGIX volledig gecontroleerd en geprobeerd het via de supportsite op te lossen. Maar daar wordt mijn computerID (is het nu produktID of computernaam?) niet herkend. Toch kon ik zonder problemen een update van het programma downloaden.

Wat me verder opvalt, is, dat ik bestanden van 2 jaar geleden (ook .avi van mijn actioncamera) wèl zonder problemen kan importeren. Ik kan het oorspronkelijke formaat .mov (Quicktime Movie) vanaf het begin al niet importeren en converteer daarom via Freemake Video Converter in het oorspronkelijke formaat naar .avi, hetgeen goed werkte.

Kan iemand me a.u.b. helpen dit probleem op te lossen?

Mvg, Henri.


 

Reacties

mi-bo schreef op 13.06.2014 om 16:58 uur

Beste Henry,

Heeft U quicktime geinstalleerd op Uw PC dit staat onder addon op de DVD

succes

mido

henrisv schreef op 15.06.2014 om 20:22 uur

Beste Mido,

Bedankt voor je reactie.

Ja, ik heb Quicktime op mijn PC geïnstalleerd. Heeft ook de nodige updates gehad. Het is sinds kort, dat ik geen nieuwe filmpjes kan importeren.

Groet, Henri.

Voormalige gebruiker schreef op 16.06.2014 om 09:16 uur

Beste Henry,

Ik heb de vraag op importeren vanm MOV bestanden al eerder beantwoord. zie:

http://www.magix.info/nl/waarom-kan-ik-een-.mov-bestand-aplle-4s-niet.knowledge.1087543.html?sort=newest

en

http://www.magix.info/nl/waarom-kan-ik-een-.mov-bestand-aplle-4s-niet.knowledge.1087543.html?sort=newest&page=2

Succes,

Rob