Activering Blue fx in photostory deluxe 2021

Gunther-Buyle schreef op 01.03.2021 om 20:11 uur

Graag had ik in photostorydeluxe 2021 het aanvullende effecten willen installeren "Blue FX". Dit lukt niet. Het programma meldt dat het serienummer niet juist is (alhoewel de juiste nummers ingevoerd...) Ik heb ook de "tutorial" gelezen hoe je dit moet doen, maar dit is zeer onduidelijk en vaag uitgelegd !!

Hierin wordt ook de app manager vermeld, maar deze geeft alleen het serienummer weer.

Hopelijk weet er iemand hoe dit werkt en wat beter kan uitleggen..

Het programma is een aangekochte versie, geen trial.

Ik heb reeds programmas van Magix, en ik ben daar altijd zeer tevreden over geweest.

Reacties

Bol schreef op 01.03.2021 om 23:58 uur

@Gunther-Buyle

Hallo Gunther,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers, dat geheel losstaat van Magix Support

Voor zover ik het begrijp, hebt u vandaag Photostory 2021 nieuw aangeschaft met daarbij NewBlue Filters 5 Recolor (t.w.v.: € 89). Als dit zo is, dan hebt u een aankoopbevestigingsmail gekregen met daarin uw P3-serienummer en een G3-waardebonnummer. Als dat zo is, dan kunt / hoeft u maar een keer te activeren.

Dit doet u zo:

  • Ga naar: hulp / Contentpakket(ten) activeren
  • klik op het tabblad Fx / Uw foto's video's en muziek.
  • klik op: NewBlue Filters 5 Recolor
  • als het goed is wordt het nu geïnstalleerd en het serienummer staat rechts

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.03.2021, 00:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gunther-Buyle schreef op 02.03.2021 om 20:24 uur

Beste Rob,

Probleem is opgelost.

Het serienummer/of activeringsnummer hoefde ik niet in te voeren (bij nazicht op mijn account van de fabrikant van blue fx stond deze als actief vermeld).

Ik moest wel het programma opnieuw opstarten, en dan stonden de effecten er tussen.

Super bedankt voor uw hulp!!

Bol schreef op 02.03.2021 om 20:53 uur

@Gunther-Buyle

Hallo Gunther,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem opgelost is.

Succes 👍 met het samenstellen van uw slideshow.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-