Reacties

mi-bo schreef op 17.10.2015 om 11:36 uur

Dit is een site waar elke MAGIX gebruiker gebruik van mag maken, zo zijn er ook Freaken die dagelijks op het Forum kijken om te proberen  problemen op te lossen zodat de gebruiker verder kan met zijn hobby, maar helaas met deze vraagstelling kunnen wij weinig, misschien iets meet info,
welke versie van MAGIX RUV versie en welk Win systeem versie heeft u
gr
Michael

cyriel.elst schreef op 17.10.2015 om 13:03 uur

Als ik video bestanden vanaf mijn harde schijf invoer, komt het volgende op mijn scherm : Om de functie MPEC-' Basic te kunnen gebruiken ,moet deze eerst eenmalig worden geactiveerd. Wil U de activering uitvoeren -Online-Offline of Annuleren.Als ik online klik en de cijfercode ingeef, geeft ie fout 10
Mijn versie Red uw video's 4, ik werk met Windows 8.1 

Als ik via de telefoon mijn cijfer combinatie doorgeef A,B,C,D,E,F,geeft ie altijd fout, zelfs als ik de cijfers 100 % nazie, na de derde poging geeft ie mij een telefoon nummer op 075-75 011 20 is dat in Nederland of in Belgie of is dat nummer internationaal????Ik wou maandag proberen dat nummer te vormen.

Bise schreef op 17.10.2015 om 15:09 uur

075 is de omgeving Zaanstad

mi-bo schreef op 17.10.2015 om 17:20 uur

MAGIX RUV 4.0 is een programma dat niet goed onder Win 8.1 zal werken gezien Windows voor dit programma geen drivers beschikbaar heeft. en dan nog een vraag wilt u analoge beelden invoeren of digitale beelden invoeren, RUV is namelijk bedoeld om beelden van een videorecorder of analoge camera te diditaliseren

gr

Michel

cyriel.elst schreef op 17.10.2015 om 19:51 uur

Digitale videobeelden met avi. extensie. Van Harde schijf naar Magix Ruv omdat zo te bewerken en te branden 

mi-bo schreef op 18.10.2015 om 11:54 uur

Dit is namelijk niet mogelijk, want RUV is een analoog programma, met MAGIX Video easy is dit wel mogelijk

succes

Michael

cyriel.elst schreef op 18.10.2015 om 12:12 uur

Als ik het goed begrijp moet ik Magix video easy aankopen; en dient RUV alleen voor VHS bestanden om te zetten en dan te branden op DVD

Ik heb met een HD camera JVC beelden opgenomen maar die staan in MTS.

Ik had die geconverteerd naar AVI en wou die op een DVD branden om die beelden ook te geven aan die andere personen.

Of is er misschien een andere oplossing????

mi-bo schreef op 18.10.2015 om 13:13 uur

Het gaat als volgt,
RUV is een programma om analoge beelden te digitaliseren,
een vergelijk baar programma van MAGIX is MAGIX video Easy 5 HD ( de laatste nieuwe versie ), hiermee kunt u mts, avchd of mpeg4 beelden van de JVC camera inladen en op de zelfde manier bewerken zoals u gewend was met RUV, ook kunnen de beelden die van de videorecorder kwamen en gedigitaliseerd zijn in Video Easy worden geïmporteerd worden en dan verder bewerkt worden. een ander optie is MAGIX vdl 2016 maar dit programma is veel moeilijker dan Video Easy HD.
PS.
MAGIX video Easy 5 HD is direct online via magix.com voor € 49,99 te bestellen en kan na installeren direct worden gebruikt
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 18.10.2015 om 13:43 uur

Zie ook het antwoord op:  http://www.magix.info/nl/red-uw-videos.forum.1138748.html

cyriel.elst schreef op 24.10.2015 om 10:48 uur

Mijn probleem is opgelost door mijn MTS bestanden met het programma Prism Video file convertor te converteren naar AVI extensie.

Maar mijn probleem van de activatie is niet opgelost. Waarom komt de tekst "Om de functie MPEC-' Basic te kunnen gebruiken, moet deze eerst éénmalig geactiveerd worden. Wil U de activering uitvoeren Online-Offline-Annuleren.

Ik krijg mijn programma niet geactiveert, of het nu nodig is of niet, maar waarom die tekst dan, misschien krijg ik een beter resultaat als het geactiveerd is 

Groeten Cyriel