Activeren plug-in ProDaD Mercalli

David_W schreef op 05.04.2024 om 15:44 uur

Ik heb Magix Pro 15 (jaarabonnement). Destijds bij de aankoop van Magix Pro 13 een activering voor ProDAD Mercalli gekregen. Hoe activeer ik ProDAD Mercalli in mijn nieuwe Pro X versie?

Reacties

Bol schreef op 05.04.2024 om 17:47 uur

@David_W

Hallo David,

Als ik mij niet vergist ziet u proDaD Mercalli V5 suite staan bij de Extra effecten. Ga eens naar Effecten / Extra effecten / proDaD Mercalli V5 suite. Als dat zo is ziet u rechts het serienummer. Zie: Installatie/activering van Mercalli 5 en Newblue Filter 5 plugins (magix.info)

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 05.04.2024, 17:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

David_W schreef op 05.04.2024 om 18:21 uur

Beste Rob,

dat is nu juist het probleem. Als ik naar effecten/extra effecten/proDaD Mercalli ga, wordt een activeringscode gevraagd. En die heb ik voor dit pakket niet, omdat dit intussen Pro 15 is. Ook de link waarin ik gevraagd wordt een online update te doen biedt geen oplossing. Er zijn geen online updates en voor content pakketten heb ik een serienummer nodig.

Groeten,

David

Bol schreef op 05.04.2024 om 18:32 uur

@David_W

Hallo David,

Zelf heb ik de gekochte proDaD Mercalli 5 versie. Maar als u bij de Extra effecten proDaD Mercalli V5 suite ziet staan klik daar op en u ziet dan rechts in het venster het activeringsnummer staan.

Dit is het serienummer van Newblue Elements.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

David_W schreef op 06.04.2024 om 11:28 uur

Beste Rob, sorry voor de late reactie. Was buiten de deur. Ik denk dat het gewerkt heeft. Dank voor je hulp. Mocht het niet zo zijn, dan laat ik dat even weten, maar ik heb nu diverse zaken kunnen downloaden, dus ik denk dat het goed komt.

Bol schreef op 06.04.2024 om 11:43 uur

@David_W

Hallo David,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling. Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem waarschijnlijk is opgelost. Wanneer u het definitief weet, dan kunt u mijn antwoord als oplossing markeren.

Met vriendelijke groeten,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 06.04.2024, 12:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

David_W schreef op 06.04.2024 om 13:21 uur

Beste Rob, het was inderdaad de oplossing en ik heb het gemarkeerd

Bol schreef op 06.04.2024 om 14:38 uur

@David_W,

Hallo David,

Succes met het stabiliseren van uw filmfragmenten.

Een prettig weekend.

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-