Activeren Fotostory Deluxe 2016

hlenaers schreef op 15.09.2016 om 19:08 uur

Hallo,

Vandaag mijn nieuwe product Fotostory Deluxe 2016 geinstalleerd maar kan het product niet online activeren. Krijg de melding dat er geen internetverbinding is, die is er dus wel!!

Maar jullie site is ook niet bereikbaar, zou het kunnen zijn dat daar het probleem zit?

Zo niet, wat kan dan het probleem zijn?

Ik hoor het graag.

M.vr.gr.

Reacties

RiViS schreef op 15.09.2016 om 19:30 uur

Hallo HL,

Ik heb even gekeken: de Magix site is bereikbaar, inclusief Magix Support.

Ik bedenk 3 mogelijkheden:

1. de site is weer bereikbaar en je kunt dus nu activeren

2. je krijgt nog steeds de melding (geen internet verb), dan zou het kunnen dat je firewall de boel tegenhoudt, dan daar even aangeven dat het om een betrouwbare site gaat, of (rigoreuser) de firewall even uitschakelen, niet vergeten daarna weer in te schakelen!

3. morgen nog eens proberen

groet,

Rijk

hlenaers schreef op 15.09.2016 om 20:46 uur

Hallo Rijk,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb alle beveiliging en firewalls uitgeschakeld maar kan nog steeds niet activeren. Ik kan echter ook niet zien naar welke site het programma gaat om de activieren, het is immmers een "button" in het activereingsscherm. Wat is de URL van deze site?

Als ik bv kijk op www.magix.com of www.magix.com/nl/  dan is deze site bij mij niet bereikbaar. Beide sites heb ik daarnaast, just to be sure, toegevoegd als "betrouwbare websites" in de windows firewall.

Mocht je nog creatieve ideeen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag, anders blijft er niet veel meer over dan morgen nogmaals proberen, of wellicht de helpdesk contacten.

M.vr.gr.

Huub