Reacties

mi-bo schreef op 23.12.2020 om 11:59 uur

@nico.de.haan

Beste Nico.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een vraag:

De trial versie is dit voor 7 dagen of voor een maand (30 dagen)gezien U over activatie code schrijft.

Als U dan niet reageer vervalt(na 30 dsgen) de activatie.

Merry Xmas en een gezond 2021.

M.vr.gr.

Michael

nico.de.haan schreef op 23.12.2020 om 12:35 uur

Hallo .... ik heb het programma pas geinstalleerd en nog niet gebruikt omdat de code niet wordt aangenomen...

Vg

Nico

mi-bo schreef op 23.12.2020 om 12:59 uur

@nico.de.haan

Beste Nico.

Als U een trial versie heeft dan zit er normaal gesproken geen activatie code bij.

Is dit product wel via MAGIX Online besteld

M. Vr.gr

Michael

nico.de.haan schreef op 23.12.2020 om 13:29 uur

Beste ...... ik heb de trail gedownload op de magix site. na installatie kreeg ik de melding een code aan te vragen. onderstaand bericht heb ik aangekregen. deze code doet het niet.

Thank you for registering. Your personal activation code for Samplitude Music Studio (2021) Trial is:

TRIALC-xxxxxxxx
Enter this code in the activation dialog within the program to complete the activation process.

VG

Nico

Bol schreef op 23.12.2020 om 13:29 uur

@nico.de.haan

Hallo Nico,

... ik heb de trail versie samplitude 2021 geïnstalleerd en een activatiecode ontvangen...

Als u een Samplitude 2021 voor 30 dagen activeert, krijgt u een activatiecode toegezonden. U kunt deze dan activeren met de verkregen TRAILC-serienummer.

Het activeren doet u als volgt:

• type uw Emailadres in
  • type of kopieer nu het TRAILC-xxxxx.xxxxx.xxxxx , maar dan wel zonder de tekst TRAILC

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.12.2020, 13:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 24.12.2020 om 18:38 uur

@nico.de.haan

Hallo Nico,

Zojuist heb ik de trail versie Samplitude 2021 gedownload en geïnstalleerd

• Trail versie samplitude 2021 geïnstalleerd
  • Trailversie Samplitude 2021 opgestart
  • Geklikt op "Register now"
  • Kreeg via een mailtje een TRAILC-xxxxx.xxxxx.xxxxx.xxxxx.xxxxx
  • de cijfercode invult achter TRAIL-
  • daarna geklikt op Register now
  • klik dan op: Start Trailversion
  • klik dan op: Test Program

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.12.2020, 18:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

nico.de.haan schreef op 24.12.2020 om 18:54 uur

Gelukt.... Geweldig... Hartelijk dank.... was wel niet zo duidelijk voor mij.... Ef a Fijne kerst .... Nico

Bol schreef op 24.12.2020 om 19:02 uur

@nico.de.haan

Hallo Nico,

Fijn om te lezen, dat het nu wel is gelukt om de trail versie Samplitude 2021 op te starten.

Prettige feestdagen en een heel gezond 2021.

Groet, Rob

Keep It Safe

PC -1-

PC -2-