achteruit afspelen van een scene

Gilbert-Tobback schreef op 03.03.2021 om 14:43 uur

Ik gebruik video de luxe 2021. Een scene achteruit afspelen ging steeds vlot via video effecten snelheid en achteruit aanvinken. Maar lukte enkele dagen geleden niet meer: als ik vakje achteruit aanduid kleurt het wel maar kan vinkje niet te voorschijn halen. Erger nog, hele programma loopt volledig vast.

Ik heb het programma volledig van de computer gehaald en de nieuwe versie 2021opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft?

Reacties

Bol schreef op 03.03.2021 om 15:00 uur

@Gilbert-Tobback

Hallo Gilbert,

Het kan zijn, dat bij videodeluxe.ini bestand corrupt is geworden. Verwijderd deze eens, bij het opstarten VDL wordt deze automatisch weer aangemaakt. Let op!! Alle programma-instelling worden gereset, zo ook uw persoonlijke instelling.

Wat is het VDL versienummer? Als het versienummer 20.0.1.80 is hebt u al VC_redist.x64.exe geïnstalleerd.

Zie deze link van het Duitse forum: klik hier

Nederlandse vertaling

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 03.03.2021, 15:22, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gilbert-Tobback schreef op 07.03.2021 om 14:24 uur

Met de aanwijzingen van 'Bol' probleem kunnen oplossen.

Hartelijk dank Rob

Groeten,

Gilbert

Bol schreef op 07.03.2021 om 14:33 uur

@Gilbert-Tobback

Hallo Gilbert,

Graag gedaan en bedankt👍 en voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw (film) projecten.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.03.2021, 14:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-