Achtergrondmuziek wordt slecht geimporteerd

Henk-deWilde schreef op 04.10.2022 om 13:53 uur

Als ik muziek toevoeg van een bestand dat op mijn computer staat in Itunes werd de muziek tot nu toe goed weergegeven in de film. Maar plotseling ontstonden er problemen. De muziek wordt nu vervormd/krakerig weergegeven. Ik heb geen instellingen gewijzigd, In dezelfde film wordt eerder geimporteerde muziek wel goed weergegeven. Maar als ik die bestanden nu opnieuw importeer/toevoeg worden ze vervormd weergegeven. Wat nu te doen?

Reacties

Bol schreef op 04.10.2022 om 18:01 uur

@Henk-deWilde

Hallo Henk,

Kreeg u uw probleem na het updaten van Windows 11 naar 22H2? Als dat zo is, dan kan hier wel eens uw probleem in zitten. Lees eens: Windows 11 22H2 Update niet updaten

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 05.10.2022 om 00:01 uur

@Henk-deWilde

Hallo Henk,

Hebt u Video Easy al eens teruggezet op de standaardwaarde? Zo niet, dan zou ik u adviseren om dit eens te doen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Henk-deWilde schreef op 06.10.2022 om 15:57 uur

Inderdaad terugzetten naar Windows 11 en dus de update naar 22H2 weer verwijderen bleek te leiden tot oplossing van het probleem. Hartelijk dank. Zou er zelf nooit opgekomen zijn.

Bol schreef op 06.10.2022 om 16:14 uur

@Henk-deWilde

Hallo Henk,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem is opgelost door de Windows 11 update 22H2 te verwijderen.

Bedank👍voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-