Reacties

mi-bo schreef op 12.05.2018 om 11:36 uur

Denis,

Niet wetend welk MWD U gebruikt, voorbeeld is met MWD 15 Prem gemaakt

Karakters via Word gekopieerd, en in MWD geplakt, en dit is het resultaat op de Web

Een aanvulling, er is ook een mogelijkheid om via bepaalde toets combinaties karakters te maken.

Het is mogelijk dat U die optie heeft gebruikt en daar het niet lukken in zit.

Groeten

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. info

Bol schreef op 12.05.2018 om 13:19 uur

Zie ook: https://www.altcodes.nl/ of https://www.vreemdetekens.nl/altcodes

Laatst gewijzigd door Bol op 12.05.2018, 14:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

deniskimpe schreef op 12.05.2018 om 18:56 uur

Bedankt voor de reacties. Ik heb ook MWD15. Ik gebruik vaak accenten tijdens het typen, veel Vlaamse woorden die uit het Frans komen. Het is toch raar dat als ik gewoon tekst met accenten typ via mn toetsenbord, dat die wel in MWD zichtbaar zijn maar niet online? Ik gebruik geen speciale karaktercombinaties, maar bv gewoon de é onder het cijfer 2 op mn toetsenbord? Ik probeer de é eens te plakken vanuit word...

edit: net geprobeerd te plakken vanuit Word, geplakt als ongeform. tekst maar toch niet zichtbaar op website... nu kan ik er niet meer aan uit ....

mi-bo schreef op 12.05.2018 om 22:17 uur

Denis.

Misschien een optie voor U.

Installeer MWD in het Frans,vermoedelijk zal Uw probleem zijn opgelost

Groeten

Michael

deniskimpe schreef op 13.05.2018 om 08:10 uur

Zou het niet gewoon iets met het lettertype te maken hebben? Als ik mn project bewaar, krijg ik de melding ongeveer zo "deze lettertypes zijn niet compatibel met alle gebruikers, kijk de rechten na ..."

mi-bo schreef op 13.05.2018 om 10:53 uur

Denis,

Vermoedelijk zal het een beperking zijn in MAGIX Webdesigner 15.

Ik kan dit momenteel niet checken,

MAGIX Webdesigner zal ik eerst moeten installeren.

MAGIX Webdesigner 15 Prem heeft hier geen problemen mee.

kijk naar deze info link alleen maar een paar letters gepubliceerd.

http://www.mi-bo.nl

groeten

Michael

Bol schreef op 13.05.2018 om 11:15 uur

Start het programma MWD eens op als administrator. Klik met rechtermuisknop op de snelkoppeling van MWD en klik op "Als administrator uitvoeren.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.05.2018, 11:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

deniskimpe schreef op 13.05.2018 om 11:21 uur

@mi-bo ik heb ook Premium...

mi-bo schreef op 13.05.2018 om 11:50 uur

Denis,

gezien U schrijft dat U MWD 15 Prem heeft, is het raar dat U dit probleem heeft.

Ik ben er vanuit gegaan dat U een MAGIX/ XARA hosting heeft, vandaar uit werk ik namelijk.

Hopend dat het geen hosting probleem is.

Groeten

Michael

deniskimpe schreef op 14.05.2018 om 07:55 uur

Ik heb geen hosting via Magix. Ik zit op 1eurohosting.nl

mi-bo schreef op 14.05.2018 om 09:19 uur

Denis.

Het is mogelijk dat Uw toetsenbord de boosdoener is, of Uw Webhosting.

Want op mi-bo.nl wordt het wel goed weer gegeven.

De melding dat bepaalde teksvelden niet goed worden weer gegeven is een waarschuwing van uit MAGIX.

Groeten

Michael

Bol schreef op 14.05.2018 om 09:43 uur

U schrijft: "edit: net geprobeerd te plakken vanuit Word, geplakt als ongeform. tekst maar toch niet zichtbaar op website... nu kan ik er niet meer aan uit …." . Heeft u al eens een ander (standaard) lettertype uitgeprobeerd? Wat is hiervan het resultaat?

Laatst gewijzigd door Bol op 14.05.2018, 11:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 14.05.2018 om 11:38 uur

Denis.

Ik heb wat sneltoetsen op mijn toetsenbord gemaakt, en zie dat als u direct een verslag wilt maken op de website is dit niet mogelijk(commando van toetsen combinatie werkt dan niet ) , als u dit in Word doe werkt de toetsen combinatie wel , en vandaar uit kopiëren naar Uw Web pagina,

succes met het verder maken van Uw website,

Groeten

Michael

PS :op de website http://www.mi-bo.nl staat het resultaat, van mijn uitleg.

wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 14.05.2018 om 18:40 uur

Hallo Denis,

Zelf doe ik heel weinig met Website bouwen. Ik heb tijdelijk de trailversie MWD 15 Premium, voor u gedownload en geïnstalleerd.

Ik heb verschillende methodes gebruikt om letters met accenten te maken. Ik heb geen problemen ondervonden. De letters met accenten zijn bij mij zichtbaar in het ontwerp formulier als in preview internetverkenner.(zie afbeeldingen).

Helaas kan ik het niet publiceren om dat ik geen website-adres heb. Volgens mij is dit een Windows10 probleem en geen Magix.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

deniskimpe schreef op 14.05.2018 om 19:41 uur

Right, ik ga aan de slag met jullie aanbevelingen. Drukke periode nu (examens opstellen), dus zal voor medio-juni zijn ;) Alvast bedankt voor de moeite en tijd !

Bol schreef op 14.05.2018 om 20:00 uur

Denis,

Succes met het op stellen van de examens.

We vernemen wel medio-juni van u of het probleem is opgelost

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-