Reacties

Bol schreef op 26.01.2024 om 18:28 uur

@Bierboum

Beste Bierboum,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat los van Magix Support.

....Kan iemand mij uitleggen wat de voordelen van het nemen van een abonnement boven het kopen van Magix videobewerkingssoftware software is?... 

Lees eens:

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 26.01.2024, 18:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bierboum schreef op 26.01.2024 om 18:54 uur

Beste Rob,

Hartelijk dank voor je gewaardeerde reactie! Ik heb de door jou genoemde links niet eerder kunnen vinden dus ook daarvoor dank.

Van de inhoud heb ik inmiddels kennis genomen en besloten een abonnement te gaan nemen op Magix Video deluxe 2024 Premium.

Ik heb er de afgelopen week al heel veel op de Magix (overigens mooie en zeer uitgebreide) website over gelezen en gezien en ben zeer enthousiast over dit programma.

Wellicht tot weerziens op dit forum met "echte" gebruiks-vraagstukken.

Met vriendelijke groet,

Hans

 

 

 

Bol schreef op 26.01.2024 om 23:08 uur

@Bierboum

Hallo Hans,

Graag gedaan😉. Het doet mij deugd om te lezen, dat u een beslissing hebt kunnen nemen. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Hebt u vragen met "echte" gebruiksvraagstukken, dan bent u altijd welkom op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-