Aanpasbare tabellen invoegen op een website

erwtje911 schreef op 26.03.2018 om 22:14 uur

Beste ,

 

ik probeer via Magix web designer een website te bouwen voor onze visclub .
Uiteraard moeten daar na elke wedstrijd de uitslagen vermeld staan en liefst zo snel mogelijk na de wedstrijd aangepast worden.

Hoe pak ik dit het beste aan.
Bestaat er een sjabloon dat ik kan gebruiken ?

Ik werk met windows 10 home .
MAGIX Web Designer Premium 12.6.3.50400  DL x64 Jun 20 2017

Ps .Xara web designer zou ik ook willen aanschaffen omdat de aanpassingen door 2 verschillende personen zal gebeuren en vanuit twee verschillende locatie's

Reacties

mi-bo schreef op 26.03.2018 om 22:38 uur

Erwtje911.

Ten eerste U heeft nu versie MWD12 Prem, is dit met een upgrade garantie,

Heeft U een Webhosting via MAGIX of Xara account

zo ja dan kunt U via een download update versie MWD15 Prem upgraden.

Uitslagen kunt U met Excel maken en uploaden naar Uw Website.

Met MWD12 prem is het ook al mogelijk om via een andere locatie Uw Web bestanden te uploaden.

kijk voor info naar http://www.magixwebdesigner.nl.

Groeten

Michael

erwtje911 schreef op 27.03.2018 om 21:34 uur

Beste Michael,

sorry omdat ik nu maar pas kan antwoorden op uw bericht.

Pas thuis van het werk ,begrijp je.

Wat bedoeld u precies met:"is dit met een upgrade garantie" ??

Ik heb Magix web designer premium aangekocht via de website van Magix omdat ik reeds een website gemaakt heb met magix voor mijn zus.
Deze baat namelijk een frtuur uit in Eeklo en daarvoor heb ik dan maar de premium versie aangekocht van net geen 100 €.
Ik ga er dus van uit dat ik ook een hosting heb via Magix .

Hoe ga ik dan precies te werk om MDW15 premium te upgraden ,Michael?

Ik heb reeds geprobeerd om een exel bestand (2016), in te voegen in een webpagina voor onze visclub,maar dat lukt niet.
Ik krijg dan de foutmelding dat Magix het type bestand niet kan openen ?(.xlsx)

Let wel ...het is de bedoeling dat we met een tweetal personen deze exel-lijst onmiddellijk na elke wedstrijd kunnen aanpassen van op eender welke locatie(onder voorbehoud van een internetverbinding dan ,he).

Alvast hartelijk bedankt,Michael voor uw spontane hulp.
Hopelijk kan u mij helpen omdit probleem op te lossen ?

Mvg.Erwin

 

 

 

 

mi-bo schreef op 27.03.2018 om 23:06 uur

Beste Erwin,

Logisch als iemand moet werken zal hij pas later een reactie geven.

U schrijft dat er pas een MWD Prem is gekocht voor € 99.99 dit is incl. Domeinnaam, en2 Gb geheugen voor 1 jaar zie voor upgrade garantie.

"* Het aanbod bevat een domein met de extensies .com, .nl, .net, .org, .at, .be, .biz, .ch, .co.uk, .de, .es, .eu, .fr, .info, .it, en .name. Bij het opzeggen van een contract met domeinen kunnen de in het contract inbegrepen domeinen onder de betreffende condities voor domeinen (speciale acties uitgesloten) verder worden gebruikt. De aanbieding heeft een looptijd van 12 maanden en wordt automatisch verlengd wanneer niet 8 weken voor afloop van de looptijd wordt opgezegd. De Algemene bedrijfsvoorwaarden (AGB) van The Xara Group Ltd. zijn van toepassing. Deze kunt u bekijken op www.xara-online.com. De boeking wordt verwerkt bij het afsluiten van het contract voor het totale bedrag van de looptijd en daarna steeds bij verlenging.".

Als U naar magix.com gaat en dan trial versie installeert dan is dat MWD15 Prem en kan worden geactiveerd met serienummer van aangekocht pakket.

Dit zelfde pakket kunt U bij persoon 2 installeren ( max 2 x ) wel met e-mail adres bekend bij MAGIX \ XARA.

En kan op 2 verschillende locaties worden gewerkt

Wat betreft publiceren van excel bestand activeer het bestand ( voorbeeld ) kopiëren,

dan plakken in Web pagina

dan uitgebreid wat nu blouw is en het staat op de webpagina.

Groeten

Michael