Ik heb 3 domeinnamen en will alle 3 websites publiceren, maar het lukt me maar met 1 en bij het uploaden van de 2 andern wordt de eerste overgeschreven
Mijn verontschuldigingen. Ik had niet in de gaten dat ik steeds moest inloggen of naar de website van het forum moest. Dacht dat ik ergens in de mail of zo een berichtje zou ontvangen.
Ik heb gekeken mi bo. Ik heb mijn eerste website bij online wereld gepubliceerd. Dat was een gratis host, maar ik weet niet of ik alle 3 websites daar kan hosten of moet ik naar xara/magix hosting.
Ik had eerst een eenvoudige website gemaakt met web designer MX op Online wereld geplaatst. Nu heb ik Web designer Premium.
Dat werkte goed, maar nu is het dan weer wennen aan de Premium versie. Ik kom daar ook nog niet goed uit.
ik zie dat er voor de premium versie een maandelijks bedrag van 10 + € moet betalen voor 8 websites.
Hoe zit dat precies of zijn het vragen voor de technische mensen van Xara?
Als de hosting loopt via MAGIX Online Wereld moet het helemaal geen probleem zijn.
Dit betekend wel dat U elk jaar 3x voor de domeinnaam moet betalen, 3 x voor de Webhosting .
Als U in een map een website heeft gemaakt en deze naar Uw wens is te zien via F5 dan opslaan in de map, via bestand exporteren, daarna via bestand publiceren, op dat moment komt de mogelijkheid waar publiceren dit is dan MAGIX hier geeft U aan naar welke domeinnaam en de website wordt gepubliceerd,
Dit voorbeeld is te zien op 01.04.2022 om 10.37 uur optie: MAGIX Online Publicatie instellingen, hier emailadres +ww invullen dan komt mogelijk en de domeinnaam te zoek en activeren , een van de 3(drie) en dan publiceren.
Hele fijne tijd in het Buitenland.
Vriendelijke groet
Michael
Wijziging aangebracht i.v.m met Uw naam te verbeteren
ik ben aan de slag geweest met je informatie, maar ben geen stap verder gekomen. Ik heb voor de 3 websites betaald op Magix online wereld. Ik denk dat ik zit te rommelen met de toewijzingen van de domeinnamen.
ik heb 1 website geupload, maar ik zie alleen de index pagina op het internet en de knoppen naar de verschillende pagina's werken niet
Ik heb de pagina's in een map en als ik het upload zie ik dat de bestanden wel overgezet worden, maar op het internet zie ik dat niet. Met de F5 toets is het wel inorde.
Als U de website Jan goed is , gaat U naar bestand opslaan in, de exporteren, daarna publiceren , met email account en wachtwoord klik op OKe, en dan gaat een pagina open waar U jan.nl kunt vinden, klik dit aan dit is een XARA hosting maar van MAGIX is dat het zelfde, klik dan op Publiceren. dan wordt het geüpload naar de site jan.nl.
Nu gaat U kees bewerken, dit is het zelfde verhaal
en voor Nico is het ook het zelfde verhaal.
Elke keer het zelfde account en Wachtwoord invullen, want U heeft wel 3 domeinnamen maar zullen alle 3 onder de zelfde account zijn geregistreerd
De namen zijn zomaar gekozen, maar dit is een voorbeeld