Aankoop van Catooh - hoe in MAGIX Music Maker MX Production Suite te installeren?

hans9 schreef op 24.01.2013 om 15:52 uur

Ik heb in Catooh een drietal libraries gekocht, waaronder Movie score 2 en World Music Vol 1.

Ik heb de zipfiles gedownload en uitgepakt.

Ik ben nu al een uur aan het zoeken hoe ik ze in Music Maker krijg.

Als ik in de tab 'Soundpools' klik op 'stijlen toevoegen' kan ik naar de map bladeren en aanwijzen, maar het beste wat er gebrut is dat er een lege stijl 'Movoe score 2' wordt aangemaakt.

Het zou zo simpel moeten zijn, waarom lukt dit niet?

Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2013 om 14:48 uur

beste, na het uploaden wordt gevraagd waar u het wil installeren en dit is in MMM.
en anders wordt het in het Kralingse bos gezet (vele bomen),
gr

Pascalmagix schreef op 03.03.2013 om 03:44 uur

Beste Hans,

 

Betreft het .ogg bestanden? (omzet prog te vinden op internet ogg to wav maker)  Zet deze om in .wav bestanden. Heb ik ook gedaan, maak dan op je bureaublad een mapje:(bijvoorbeeld) Magix wav, doe daar je bestanden in wat je wilt bewerken/gebruiken. Ga dan in magix naar bestandsbeheer (links onderin naast soundpouls) zoek daar je mapje op die op je bureaublad staat. Nu kun je de bestanden importeren in magix. Voordeel: Als je iets niet meer gebruikt, verwijder je het gemakkelijk uit het "bureaublad mapje" en hou je alles netjes. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.