[AANKONDIGING] Video deluxe 2022 - JOUW BELEVENISSEN. JOUW FILMS.

MAGIX_Redaktion schreef op 31.08.2021 om 17:27 uur

Beste gemeenschap,

Vandaag presenteren we met trots onze gloednieuwe Movie Edit Pro 2022 ! Het helpt je om al je creatieve ideeën te realiseren. Met het veelzijdige rotatiepunt, nieuwe intuïtieve bedieningselementen en de INFUSION Engine 3 kan iedereen in korte tijd video's van hoge kwaliteit maken.

  • Verdere hoogtepunten zijn:
  • Versnelde export dankzij de INFUSION Engine 3
  • Videocollages en animaties: nu nog gevarieerder en gemakkelijker te ontwerpen
  • Opnieuw ontworpen Panorama Storyboard met geïntegreerde audiobewerking
  • Animatie van reisroutes met gloednieuwe functies (Plus en Premium Edition)

Je kunt de product pagina van Movie Edit Pro 2022 bekijken en nog meer spannende functies en details ontdekken: https://bit.ly/3zvY4Vt

We kijken uit naar je video's en je feedback!

Met vriendelijke groeten,
Stefan van het MAGIX-Team

Reacties

abluwes schreef op 16.09.2021 om 11:46 uur

ik ben er niet zo blij mee het werkt niet zoals het moet

mi-bo schreef op 16.09.2021 om 12:19 uur

@abluwes

Beste A.Bluwes.

Wat zijn precies Uw problemen,met iets meer info,kan MAGIX_Redaktion,U een specifiek/gericht antwoord geven.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (Forum Moderator).

Kees-Haremaker schreef op 17.09.2021 om 00:08 uur

Hallo Magix-Team, voor positieve reactie het volgende, ook ik heb het idee dat er nog een aantal Bug's in zitten zoals b.v. het niet onthouden van laatst gebruikte projecten en het niet direct afsluiten want er blijft na ALT+F4 nog een soort raamwerk over die d.m.v. taakbeheer afgesloten moet worden.

Ook ontdek ik bij het werken met versie 22, dat er meerdere bug's in zitten hier een voorbeeld, waar u uw voordeel mee kan doen voor het maken van patchs zie onderstaande voorbeelden.
Ter info; ik ben vrijwilliger afd TV en radio bij een lokale omroep in Noord Oost Friesland www.rtvnof.nl

Voor het maken van mijn radioprogramma gebruik ik alleen audiobestanden dus geen video, om te zorgen dat ik binnen de gestelde tijd van 60 minuten minus NOS radio nieuws (2 min) en eventuele reklame's moet zorgen dat mijn afkondigingen binnen zeg maar 57 min blijf wil ik tjdens de opname's de tijd in de gaten houden d.m.v. de teller, die in één van de sporen van de arranger in het previewscherm zich bevind.(zie 1e plaatje)

Hier het previewscherm verkleind op mijn rechterdeel scherm, in het rode kader moet ik de teller zien lopen, ik werk met drie schermen.
In versie 21 dus voor de update werkte dit wel.

Mvg Kees

a-marchal schreef op 04.11.2021 om 18:07 uur

Ik heb een UHD/UHD2 video (3840x2160) 25 fps van 32 minuten gemonteerd met 4K video en wat hogere resolutie fotomateriaal met deze engine 3 versie 2022.
Op zich positief. De installatie ging prima. Hoewel zaken zoals gebruik van serienrs. van Prodad etc. weer opnieuw geactiveerd moeten worden.

Weinig gemerkt van versieverschil.
Merkte wel in het begin al wat stroperige overgangen tussen foto's en trekkerige weergave van video met afspelen op de tijdlijn.
Blijft me toch altijd wel weer wat verbazen met deze stroperigheid wegens werken vanaf een snelle M.2 SDD 1TB, 16GB geheugen en i7 intel PC....
Na renderen viel het volgende op:
met 32 min renderen op deze engine 3 via mijn videokaart NVIDIA Geforce GTX 1650 Ventus XS 4GB DDR6 had het systeem 90 minuten werk. (zie screendump instellingen) Volgens mij niet echt de bedoeling van Engine 3?

Of werkt het alleen sneller met FHD resolutie?
Had ook meerdere foto's met aangebrachte zoom die na renderen niet werden getoond in de film, dus alleen zwarte beelden te zien. Na verwijdering zoom en opnieuw renderen wél de fotos's zichtbaar gek genoeg. Kreeg ik niet opgelost met zoom.
Een apart 30 sec. testje foto's met zoom was ook qua renderen zeker (te) langzaam (bijna 2 min) maar de zoomfunctie werkte weer wél goed....
Met vriendelijke groet
Aart Marchal