aanbieding voor abonnement ugrade

ann-rosier schreef op 11.09.2021 om 12:56 uur

Binnenkort loopt de upgrade voor Photostory de Luxe af. Krijg ik een aanbieding voor een abonnement per maand. Helaas is de enige mogelijkheid betaling per creditcard. Deze heb ik niet (meer). Kan ik dan toch gebruik maken van het abonnement via betaling door middel van de bankrekening? Lijkt me toch normaal dat deze mogelijkheid ook wordt geboden.

Reacties

Bol schreef op 11.09.2021 om 16:18 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Als moderator, had ik dit op 16 augustus 2021 ook al gezien, dat er bij een abonnement niet meer via iDeal betaald kan worden. Ik heb dit gelijk kenbaar gemaakt bij mijn Magix contactpersoon. Hij zou dit voor mij gaan uitzoeken waarom dit niet meer kan. Helaas, heb ik daar nog steeds geen antwoord op terugontvangen. A.s. maandag zou ik dit weer eens onder zijn aandacht brengen. Maar als u uw Photostory, als eenmalige Aankoop / Upgrade bestelt, dan kunt u nog steeds via iDeal betalen. Het Photostory programma blijft hetzelfde.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 11.09.2021, 16:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ann-rosier schreef op 11.09.2021 om 18:59 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je snelle reactie. Twee vragen:

1. krijg ik dan ook het extra erbij als ik het programma als eenmalige aankoop neem

2. Is het beter als ik het "oude" programma dan eerst verwijder voor ik de nieuwe versie download en installeer.

Goed dat het je ook was opgevallen van de veranderde betaalwijze. Jammer dat er nog niet is gereageerd.

Hoop dat het antwoord snel komt en dat de mogelijkheid wordt geboden om een automatische afschrijving per maand te kunnen doen.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Ann

 

Bol schreef op 11.09.2021 om 19:20 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Als u Photostory 2021 upgradet of de updategarantie verlengt naar Photostory 2022 dan krijgt u alles wat er staat erbij. Alleen dit is geldig tot 23 september

Het is niet nodig om uw Photostory niet te verwijderen, wel even gaan naar: Hulp / Online actualiseren.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 11.09.2021, 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ann-rosier schreef op 11.09.2021 om 19:24 uur

Geweldig zo'n snelle reactie. Bedankt voor de info. Ik weet nu wat te doen. Prettig weekend en nogmaals bedankt.

Ann

Bol schreef op 11.09.2021 om 19:31 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Succes👍, met wat uw beslissing ook mogen zijn. U kunt altijd een volgende keer het abonnement nemen. Zelf heb ik die ook nog niet.

Fijn weekend, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.09.2021 om 19:34 uur

@ann-rosier

Beste Ann.

Een reactie op Uw schrijven van 18.59 uur.

Als U een abonnement neemt met maandelijkse betaling(12 maanden)en U besluit te stoppen,wordt het van Uw Pc/laptop verwijderd, ook heeft een abonnement maar een licentie,bij koop of update (2 licenties) blijft/is het programma wel Uw eigendom.

Rustig weekend

M.vr.gr

Michael

PS, bij het nemen van een abonnement wordt bv MFS 20021 niet overschreven (eigendom)

Bol schreef op 11.09.2021 om 19:39 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Lees hier wat een abonnement inhoud.

Zie:

Fijn weekend, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.09.2021, 19:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ann-rosier schreef op 11.09.2021 om 19:40 uur

Beste Michael mijn hartelijke dank voor uw reactie. Ik vind het prettiger om het programma op twee pc's te gebruiken dus mijn hartelijke dank voor uw uitleg. Ik blijf gewoon bij het oude. Programma als eigendom is prettiger. U ook een fijne weekend.

Ann

mi-bo schreef op 11.09.2021 om 19:55 uur

@ann-rosier

Beste Ann.

Als het voor U financieel geen probleem is,dan is het een wijs besluit om het product aan te kopen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.09.2021 om 20:05 uur

@ann-rosier

Hallo Ann en andere forumleden,

Het is voor mij, als moderator, nog niet echt duidelijk geworden of dat een abonnement op een Magix Programma twee licenties heeft. Ik heb deze vraag rechtstreeks gesteld aan mijn contactpersoon bij Magix. Het zou fijn zijn hier enige duidelijk over te krijgen. Ik laat het hier weten wat ik voor een antwoord hebt gekregen.

Persoonlijk vind ik, dat uw beslissing om voor Photostory uw updategarantie te verlengen via een aankoop, op dit moment enige juiste beslissing is. De prijs ad: € 39,99 moet zeker geen belemmering zijn om deze aankoop te doen. Zeker als u ziet wat u er op dit moment er nog gratis bij krijgt

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correctie en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 11.09.2021, 20:17, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ann-rosier schreef op 12.09.2021 om 11:42 uur

Beste Rob,

Ik heb photostory inderdaad al jaren op een desktop en op een laptop. Wat ik me kan herinneren was toen ik het programma jaren geleden kocht dan mijn eigendom en kan ik het op twee pc's gebruiken. Hoop niet dat ze hiervan gaan afwijken.

Wens allen een prettige zondag.

Ann

mi-bo schreef op 12.09.2021 om 11:55 uur

@ann-rosier

Beste Ann,

terug komend op Uw vraag

"Binnenkort loopt de upgrade voor Photostory de Luxe af " en U heeft geen credit card, het is ook mogelijk dat een ander dit voor U betaald, dan kunt U de persoon weer terug betalen, en zijn alle problemen op gelost, en dan uiteraard de update naar MFS 2022 betalen € 39,99 dan kunt U het op 2 Pc/laptop zetten en blijft het Uw eigendom

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 12.09.2021 om 12:37 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

....Ik heb Photostory inderdaad al jaren op een desktop en op een laptop. Wat ik me kan herinneren was toen ik het programma jaren geleden kocht dan mijn eigendom en kan ik het op twee pc's gebruiken. Hoop niet dat ze hiervan gaan afwijken....

Als u Photostory 2022 update (updategarantie verlengt voor 365 dagen), dan kunt deze gewoon via iDEAL betalen en is en blijft het uw eigendom met twee licenties, zodat u deze op twee pc's kunt blijven gebruiken.

Wat Magix Duitsland in de toekomst gaat doen, dat is voor mij als moderator ook nog onduidelijk, maar mijn verwachting is, dat naast de abonnementsvorm ook Photostory gewoon als een zelfstandig programma zal blijven bestaan met twee licenties.

Groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 12.09.2021, 13:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.09.2021 om 14:39 uur

@ann-rosier

Beste Ann.

Als ik de Topic goed heb gelezen, heeft U geen mogelijkheid Ideal te gebruiken, alleen maar een mogelijkheid tot betaling via een bankrekening ,hoe de oplossing wat hierboven omschreven staat tot stand moet komen us voor U en mij een vraag denk ik..

.Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 12.09.2021 om 15:23 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Als u zich wilde abonneren op Photostory 2022 is / was er geen mogelijkheid om met iDeal te betalen, maar bij een nieuwe aankoop, updaten c.q. upgraden dan is iDEAL mogelijkheid wel aanwezig. Zie afbeelding.

Volgens mij hebt u hiervan gebruik gemaakt van updaten / upgraden.

Groet, Rob

 

Laatst gewijzigd door Bol op 12.09.2021, 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.09.2021 om 12:26 uur

@ann-rosier

Beste Ann,

een reactie op schrijven van 11.09.2021 om 19:34 uur.

Met MFS 2022 en MVDL 2022 als U een abonnement neemt( maandelijkse betaling ) heeft U 2 licenties, heb ik begrepen van MAGIX support

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 13.09.2021 om 19:20 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Zoals ik belooft hebt, is hier het antwoord dat ik vandaag heb gekregen van mijn contactpersoon bij Magix Duitsland: "U krijgt twee licenties als u een abonnement neemt op Video Deluxe of Photostory".

Groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ann-rosier schreef op 30.09.2021 om 11:42 uur

Een laat bedankje voor de moeite Rob. Helaas een tijdje niet online geweest.

Bol schreef op 30.09.2021 om 12:20 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het maken van uw slideshows.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-