3Dmaker is niet te installeren in ProX14

STORM schreef op 13.03.2024 om 11:11 uur

Ik werk sinds 2006 met Magix. Nu de proX 14, maar ik kan 3D maker niet installeren. Ik heb hem wel in mijn producten staan, maar hij laat zich niet installeren. Help!!

Hallo,

Ron Hofman, zo heet ik en ben al sinds 2006 met Magix video de luxe aan de gang. Ik mag wel zeggen dat ik er de nodige ervaring mee heb. Ik ben tevens meer dan 25 jaar lid geweest van videoclub De IJsselstreek en nu sinds drie jaar lid van filmgroep Capelle in Capelle aan den IJssel. Het leukste om te doen vind ik speelfilms maken, maar ook reportages en ook bedrijfsfilms vind ik erg leuk om te maken.

Reacties

Bol schreef op 13.03.2024 om 11:52 uur

@STORM

Hallo Ron,

Ik heb u eind december 2020 al eens een antwoord gegeven op 3D maken. Zie: 3D maker (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling: 13-03-2024 om 13:08uur

Laatst gewijzigd door Bol op 13.03.2024, 13:08, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.03.2024 om 18:26 uur

@STORM

Beste Ron,

Ik ben voor u nog even op onderzoek uit geweest. Magix bracht in 2011 Xara 3D Maker 7 uit, maar deze is nergens meer te downloaden en te installeren op een Windows 10 | 11 computer. Deze is / was geschreven voor Windows 7.

Magix 3D Maker versie 7.0.0.540 is als 3D maker embeded aan Magix Pro X en Magix Video Deluxe toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 13.03.2024, 19:07, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-