3d titels

Leo-Kuppens schreef op 03.01.2021 om 17:05 uur

Beste,

Ik heb een probleem (ik ben nog een groentje met Magix Video Deluxe):

Als ik 3d titels wil aanmaken met Video deluxe dus deze uit de map sjablone haal en op de tijdlijn zet blokkeert het programma.

Ik moet het dan afsluiten met Ctrl Shift Esc taakbeheer.

Heb ik iets niet goed ingesteld in Video deluxe.

Kan iemand mij raad geven?

Dank en groeten,

Leo

 

Reacties

mi-bo schreef op 03.01.2021 om 17:17 uur

@Leo-Kuppens

Beste Leo.

Ik heb begrepen uit eerder gegeven antwoord op het Forum dat dit een programmeer fout is ,hopend dat dit binnenkort met een Download Patch wordt opgelost

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m toevoeging van woord

Bol schreef op 03.01.2021 om 17:46 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

....Als ik 3d titels wil aanmaken met Video deluxe dus deze uit de map sjablone haal en op de tijdlijn zet blokkeert het programma....

Volgens mij is dit een bug in Photostory 2021, Video Deluxe 2021 en Video Pro X12. zie: https://www.magix.info/nl/forum/photostory-2021-blijf-hangen-en-reageert-niet--1262894/#ca1620858

Ik verwacht, dat Magix deze in een volgende Patch / Update wel zou repareren.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.01.2021, 19:10, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 04.01.2021 om 10:13 uur

Beste mi-bo en Rob,

Dank je wel voor het antwoord, nu nog wachten op een Patch van Magix.

Grt, Leo

Leo-Kuppens schreef op 09.03.2021 om 18:42 uur

Beste Mi-bo en Bol,

Ik heb de laatste update (Patch) 20.01.80 geïnstalleerd, alles ging prima geen problemen maar ik denk dat het probleem van de 3d titels nog niet is opgelost.

Zijn jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Leo

mi-bo schreef op 09.03.2021 om 19:29 uur

@Leo-Kuppens

Beste Leo.

Dat is nog niet met een Patch verholpen.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 09.03.2021 om 23:13 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Helaas, heb ik het ook moeten constateren, dat de bug met de 3D titels nog niet is opgelost in de Magix programma's Photostory 2021, Video Deluxe 2021 en Video Pro X12.

Zelf gebruik ik voor het maken van een 3D titels VDL 2016 premium of VDL 2017 premium. Ik exporteer het als een MP4 bestand en maak dan gebruik van de Chroma Key / Zwart om het weer transparant te maken.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 10.03.2021 om 15:27 uur

Beste Mi-bo en Bol,

Dank voor het snelle reageren.

Ik bezit niet over een oudere Video bewerker van Magix want 2021 is mijn eerste.

Ja ik denk ook dat we wat geduld moeten hebben.

Dank en groeten,

Leo