3 vragen over Pro X11

anna-dewilde schreef op 18.04.2020 om 13:27 uur

Ik heb 3 vraagjes

Ik zou graag op een bewegende persoon een hoed opzetten, vroeger bij vorige versies ging dat via bewegingseffecten, bij ProX kan ik het niet vinden.

Een 2de vraag is over synchroniseren, het komt al eens voor dat er door verschillende handelingen het originele geluid niet meer juist onder het beeld staat, kan dat automatisch terug op zijn plaats gezet worden?

en nog een 3de vraag gaat over audio, als ik origineel geluid, daaronder muziek en daaronder voice over plaats stel ik de balans nu handmatig in, bij een oudere versie Vdl16 (?) moest ik ergens iets aanvinken en ging dat automatisch, dat was heel gemakkelijk kan dat ook in Pro X 11, ik kan het nergens vinden.

Hartelijk dank voor jullie aandacht en eventueel antwoord.

Groetjes

Anna De Wilde

Reacties

mi-bo schreef op 18.04.2020 om 14:42 uur

@anna-dewilde

Beste Anna.

Een reactie op Uw eerste vraag,voor de andere vragen kunt U het beste aparte Topic aanmaken.

Antwoord op persoon met hoedje.

Zet de persoon op de tijdlijn,

Zet daaronder hoedje op de tijdlijn

Rechtermuis en dan aan beeldpositie in de video plakken de rest wijst zich zelf

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 18.04.2020 om 16:31 uur

Hallo Anna,

De functie aan beeldpositie in de video plakken vind ik persoonlijk een zeer lastige en onnauwkeurige functie. Meestal gebruik ik hiervoor Key-frames.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-