Reacties

mi-bo schreef op 03.11.2020 om 11:33 uur

@edwin-gilson

Beste Edwin.

Ja, het is mogelijk met MAGIX/XARA account meerdere website's te maken als U maar binnen de 500 Mb blijft

Sc6

M.vr. gr

Michael / Forum Moderator

mi-bo schreef op 03.11.2020 om 12:38 uur

@edwin-gilson

Beste Edwin,

mijn eerder gegeven antwoord verwijderd, omdat Bol een niet correct antwoord had gegeven en dit ook heeft verwijderd,

Als volgt, U maak een map aan waar de .be in moet komen te staan.

klik op

met rechtermuis en opslaan als activeren, hier kan een andere naam worden gegeven,

is de website klaar, ga naar de aangemaakte map, ik heb het Edwin genoemd.

Ga naar opslaan als, dan exporteren in de map Edwin, daarna exporteren

zoek inloggen bij dit kan MAGIX/XARA zijn vul email + wachtwoord in en klik op login.

Dan kunt U vandaar uit zie voorbeeld Uw website aanklikken .be dan op publiceren klikken en de Website wordt daarin gepubliceerd.

Ook kunt U bij alle 2 de website een link maken

zodat men van de een naar de andere website kunnen switchen.

Hopend dat Uw vraag goed beantwoord is

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 03.11.2020 om 14:10 uur

Hall Edwin,

Volgens mij, was mijn eerder geven antwoord wel juist en correct. Ik wilde u, als moderator, wijzen op het feit, dat u al zo'n vraag eerder had gesteld. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/2de-website--1257104/ . Omdat Mi-Bo (forum moderator) reeds op uw vraag een antwoord had geven, vond ik niet meer nodig om mijn antwoord te laten staan en heb het toen maar verwijderd, omdat het geen antwoord was op uw vraag, alleen maar een mededeling.

Groet,

Rob (moderator / forumlid)

PS. ik ben nog wel zeer benieuwd of u nog contact hebt opgenomen met Magix Support.

4x gewijzigd wegens aanvullingen en taalfoutverbeteringen

Laatst gewijzigd door Bol op 03.11.2020, 14:22, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-