Reacties

Bol schreef op 05.02.2019 om 16:45 uur

Beste @WickedWendy,

Welkom op het forum. Zelf heb ik Sound Forge Pro niet, maar heb voor jou speciaal de probeerversie gedownload en geïnstalleerd. Ik zie, dat als je op "Custom" geklikt, hier zelf e.a. in kan stellen.

Succes,

Rob

PS. Ik heb het programma weer verwijderd, om dat ik dit in een veilige omgeving geïnstalleerd heb / had.

Laatst gewijzigd door Bol op 05.02.2019, 18:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

WickedWendy schreef op 07.02.2019 om 15:25 uur

Hoi Rob,

Dankjewel dat je naar mijn probleem hebt willen kijken. Ik had gezien dat er een custom knop was waar je het een en ander zelf kan instellen en daar staat inderdaad een mono of stereo vinkje bij. Het jammere is dat wanneer ik het mono vinkje heb aangeklikt ik niet meer als MP3 256 kan opslaan, maar alleen als 128. Vandaar dat ik benieuwd was of voor die mogelijkheid een specials plug-in nodig was.

Groeten, Wendy

Bol schreef op 07.02.2019 om 18:05 uur

Hallo Wendy

Graag gedaan, het was mij ook al opgevallen dat de maximale bitrate 128 was. Ik heb even op Engelse forum gekeken en zag dat daar meer gebruikers zijn. Je zou ook daar een Topic kunnen plaatsen.

Zie: https://www.magix.info/uk/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-